BAB 26

Short Story Completed 82170

-IRIS MIKAYLA POV-(HOTEL HASSLER ROME, ITALY)

Setelah merehatkan diri selama setengah jam, kakinya menuruni katil bersaiz king itu lalu menuju ke ampaian tuala. Tuala bersih yang disediakan disitu diambil dan terus sahaja dia melangkah ke dalam ruangan bilik air.

matanya ditalakan kesekeliling ruang bilik air. Cantik dan kemas. Baru semangat nak bersihkan diri kalau macam ni sekali selesanya.

Beberapa lilin yang berada di atas sinki dinyalakan. Semerta bauan aroma menusuk hidungnya. wangi !

Seluruh pakaian ditanggalkan lalu digantikan dengan tuala. Tuala itu dililit dan disimpulkan kuat ke dadanya. Tuala yang dikenakan hanya separas atas lutut.

Kaki Iris Mikayla diayun kearah bathtub. Ingin merendamkan badan ke dalam bathtub yang sudah dipenuhi dengan air mawar.

'tenangnya, selagi tiada lelaki itu, selagi itulah hidup aku tenang'. Mata yang baru hendak dipejam menikmati suasana indah ini terus terbuka luas apabila mengingati sesuatu.

"Ouhhh ye!. Pintu tandas lupa nak kunci.. jantan tu masuk terjah kang tak memasal nanti". Laju sahaja kakinya turun semula ke bathtub lalu ingin menuju ke arah pintu. Namun....

'klik'.

Pintu dibuka dari luar. Kelihatan satu susuk menerjah ke dalam tandas. Lelaki itu!. Argg.. dia terlambat!.

"Wow, you're naughty, aren't you? Do you want to seduce me again?". Tutur Hasif Safa sambil matanya menilik setiap lekuk badan Iris Mikayla yang hanya bertuala. Tuala itu juga sudah basah kuyup dan menyebabkan tuala itu semakin melekap ke badan gadis munggil itu.

Menggigil badan Iris Mikayla melihat kelibat lelaki itu didepan matanya. Kakinya diundur setapak demi setapak. Sampai sahaja di bathtub, terus direndamkan badanya kesitu. Ingin menyorokan badan separuh bogelnya ke dalam bathtab. Nafas ditarik panjang lalu kepala juga ikut direndamkan kedalam.

Arghh dia malu!._________________________________________-HASIF SAFA POV-

Tersenyum dia melihat tingkah gadis itu. Wajah Iris Mikayla yang berona merah membuatkan dia lagi lah ingin menyakat.

Kaki diatur kearah bathtub lalu ditepi sisi bathtub diduduknya. tangan disilangkan kedada. Tersungging senyuman sinis dibibir merah Hasif Safa.

" Let me see, berapa lama kau boleh bertahan dalam air tu".

1 minit... 2 minit.. 3 minit.. masih juga kepala gadis itu belum diangkat keudara. Hasif Safa keanehan. Pengsan ke?.

Baru sahaja tangan kekarnya ingin menyuntuh rambut gadis itu dipermukaan air, kepala Iris Mikayla sudah dinaikkan keudara. Tercungap- cungap gadis itu mencari nafas.

lagi, bibir itu tersenyum sinis. 'huh.. tahu pun kau'.

"Dah abis dah main sorok- sorok?. Nak main lagi, huh?". Soalnya pula. memerli gadis didepannya.

"keluar!. Yang awak pakai terjah je kenapa huh?. Tak pandai ketuk pintu dulu ke?!". Marah Iris Mikayla. Tajam sahaja matanya menatap lelaki yang dengan selamba duduk di tepi bathtab dengan menyilangkan tangannya!. Ish, annoying betul!.

"Sengaja. Who knew that I could see you change your clothes?. ehhh tak sangka pula, another show I got. it's okay, it's still interesting to watch too". Hasif Safa menutur selamba. bukan dia tidak nampak akan wajah gadis itu bertukar marah. Tetapi itu yang membuatkan dia semakin suka.

"Hasif Safa!. Lebih baik awak kelu....". Tergantung ayat Iris Mikayla apabila dengan drastik lelaki itu bangun lalu menuju ke arah bahunya.

wajah Hasif Safa diturunkan kebahu terdedah Iris Mikayla, lalu dihidu ditempat itu.

"Hmmm... wanginya". usai menutur kata, bahu terdedah itu dikucup sekilas.

Membuntang mata Iris Mikayla dengan tindakan kurang ajar lelaki itu. Muka ditoleh ke wajah lelaki itu lalu menghantukkan dahinya kekepala Hasif Safa.

Terus menjauh kepala Hasif Safa dari bahu terdedah wanita itu. Tangan kanannya menggosok kepala sendiri.

Badan berlakang dan kaki panjangnya ditegakkan. kedua tangannya dimasukkan kedalam poket seluarnya.

"ganas,.. really interesting. If I let you hit my head, can I get another kiss on that shoulder?". Senyuman nakal terbit dibibirnya serta kening kanan dijongketkan beberapa kali.

"Safa.. Keluar sekarang Safa. Saya nak mandi.." Rintih Iris Mikayla dengan suara yang ditahankan daripada menangis.

Hasif Safa yang mendengar getaran suara daripada gadis itu terus sahaja dia menggosok kepala Iris Mikayla. Dia tahu, gadis itu menahan tangis.

"Cepat sikit mandi, lepastu kita makan sama- sama". Arahnya lalu melangkah keluar dari tandas tersebut.

Share this novel

Guest User
 


NovelPlus Premium

The best ads free experience