Cold blooded killer

jackvog82

Romance Series 91277

4.9 (1131 ratings)

Synopsis

Novel ini mengisahkan tentang seorang pegawai polis wanita bernama Adriana. Dia sebelum ini telah banyak menyelesaikan banyak kes pembunuhan dengan penuh jayanya. Tetapi kewibawaanya itu teruji apabila terpaksa menyiasat dan menangani satu kes pembunuhan yang begitu rumit sekali. Semua mangsa pembunuhan adalah wanita muda yang berkerjaya sebagai model. Cara pelaku membunuh mangsanya terlihat begitu kejam dan sadis. Bukan itu saja mangsa jugak turut di perkosa serta di siksa sebelum di bunuh lalu di tinggalkan di dalam keadaan tidak berpakaian. Manakala, bahagian wajah mereka pula di rosakkan dengan begitu teruk sehingga menyukarkan bagi Adriana dan pihak polis hendak mengecam wajah si mati. Apa yang lebih memeningkan kepala Adriana lagi lokasi kejadian terlihat kemas dan tersusun seolah-olah tidak terjadi sebarang pembunuhan. Semua klu yang berkaitan, dengan diri pembunuh jugak tidak ditemui oleh Adriana. Ternyata pembunuh seorang yang bijak serta, licik. Tetapi Adriana tidak mau berputus asa dan terus berusaha menyiasat kes pembunuhan itu meskipun, sudah di ugut oleh si pelaku agar menghentikan penyiasatannya. Kedegilan Adriana membuatkan Max franco, pembunuh berdarah dingin dan kejam itu bertindak menculik dan menyasarkan dirinya sebagai mangsa terbaru lelaki tersebut. Tetapi Adriana berjaya melarikan dirinya atas bantuan Eric franco, kembar kepada Max franco. Max franco yang sakit hati rancangannya digagalkan oleh Eric telah membunuh kembarnya itu di hadapan mata Adriana lantas menculik dirinya semula dan kali ini dia akan memastikan wanita itu tidak akan pernah terlepas daripada genggaman tangannya lagi. Apakah yang terjadi seterusnya? If you all want to know what the ending of this story you must read until finish! dont forget to support and comment my story guy's!....


Rate this story

Share this novel

Leonie Malibin
2020-02-27 

jack..max mati ke..mcm x best pula hero mati awal ni..hahaha...

pia
2020-02-27  1 Replies

max jangan mati...Jack apa jadi tu hangman la max mati...hi..hu

Ebomayoi
2020-02-27 

tak sbr nak tggu next... excited

jackvog82

250 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MANA HATIMU?

SARA AISHAA

“Pak Su cakap senanglah,” bentakku lalu memeluk tubuh. Dia ingat perkara macam ni boleh...

PERBEZAAN KITA

AJIB

Saya tahu mungkin saya bukan lelaki pilihan pakcik dan makcik untuk menjadi suami kepada Qarnia....

Mr. Tablemates

Angel

Adakah ini yang dikatakan cinta? Aq xtahu.. Mnjdi dilema.. Cinta ataupun hanya suke...

ITULAH HAKIKATNYA ( Edit)

alisanazry

kalau korang baca cerita itulah hakikatnya by n ira.inilah sambungannya.Dalam novel lagi satu tu...