Atilia

Dakota Emma

Romance Completed 408080

4.7 (1035 ratings)

Synopsis

Malam itu, semasa Hafiz ke surau, aku membelek handphone Hafiz.Perasaan curiga dan ingin tahu semakin menebal. Tapi aku tahu, aku tak perlu menyimpan perasaan sebegitu padanya. Ketika aku menekan butang home, wajah aku yang diletakkan sebagai wallpaper tidak semena membuat aku tersenyum sendirian. Ah, lelaki ini sangat pandai mangambil hati aku dalam diam-diam. Ketika aku sedang asyik melayan perasaan tidak semena-mena pesanan WhatsApp daripada Alia masuk. Perlahan-lahan aku menekan butang read. From: Alia Hafiz. I dah check doctor tadi. Thanks, I dah confirm pregnant. This is all thanks to youuu Hafiz. See you tomorrow lunch okay? Xoxo! Seketika tangan aku mula menggeletar. Aku kembali menyimpan handphone Hafiz diatas rak sebelah katil. Fikiran aku semakin buntu. Apa semua ni? Hafiz curang ke dengan aku? Kenapa?


Rate this story

Share this novel

Lafuan Zarrah
2020-10-22 

Bila baca novel nie,sia pula yg rasa emosi mnguasi diri.dr awal crta smpi akhir inda mis,msti mata msuk habuk,terbaik la pada penulis nie.tahniah

M.A.Z
2020-10-20 

hi jom follow and baca novel saya :)

kuWeldanRiri
2020-10-19 

haii ... jemput baca novel saya " SOMETHING ABOUT YOU" & support me =)

Dakota Emma

9397 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PERTEMUAN SINGKAT TAPI…

SI DHIA

“argghhh!!..”jerit Zara namun Adam segera menutup mulutnya bimbang akan mengejutkan ibubapa...

Sahabatku Cintaku

Tyra Alissa

Memang aku mengaku yang kitaorang makin lama rapat tapi sebagai kawan baik je, balas aku mahu...

BAHAGIA JULIA

Meena

“Saya tak peduli lah. Nak tahan saya buat apa? Bukan saya yang salah pun. Lagi pun saya tak ada...

BISINGLAH AWAK NI!

Yumna Fariha

Aku melihat Devid yang berlari anak sehinggalah tiba di pintu pemandu. Dia membuka pintu...