Arjuna Buangan

PinkRose

Romance Completed 469909
4.9
(5643 ratings)

Synopsis

•Salah ke jika budak kecik ini jatuh cinta pada orang yang tak berapa nak tua ni? •Memang tak salah, tapi ini gila! You tu, kawan baik anak I. Gila ka I nak bercinta dengan budak sebaya anak? Ya, memang ini kerja gila. Tiyara yang sebaya Nerina telah jatuh cinta kepada ayah kawan baiknya itu. Mentang-mentanglah ayah kawan dia tu duda kacak yang dah lama ditinggal isteri. Tiyara fikir hati Zack semudah itu akan goyah dengan godaannya. "Ruginya ex you kerana membuang seorang Arjuna seistimewa you." -Ara "Usahlah jatuh cinta pada I. You lebih layak berdampingan dengan lelaki sebaya you. Bukan dengan seorang Arjuna tua seperti I." -Zack CLICHE & MATURED CONTENT EVERYWHERE! MEMBACA ADALAH TANGGUNG JAWAP SENDIRI.


Share this novel

Rate this story


Comments

Mimie Yahya
2023-08-23 

hello pinkroses....kata ada AB 2.....season 2 katanya....tergantung sepi je nerina n is.....setia menanti disini.....rindu jugak n Ara n Zack....dah berlari2 agaknya baby ara tu....

Aisyah Esya
2023-08-10 

lama jugak tunggu rina&is ni. Setiaku disini

Nur hidaya
2023-04-26 

Bnykk sgt yg lock... Lpstu koin mhllll

PinkRose

3026 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience