Isteri Simpanan

Biri-Biri Putih

Romance Series 274008

5 (3653 ratings)

Synopsis

"Esok kau ikut aku ke sempadan.Aku akan ikat kau jadi isteri simpanan aku.Lepas tu,aku akan pergi dari sini.Semua ni balasan untuk apa yang kau dah buat .Kau hancurkan hidup aku,kau penyebab mama aku mati!Kau pembunuh!! Aku akan pastikan kau terikat dengan aku sampai kau mati!" Setelah bertahun berlalu,dia mula selesa menjalani kehidupannya tanpa gangguan sesiapa pun.Dan rahsia itu dia tanam kuat di hati. Namun, titik hitam mencemar kembali tatkala kemunculan semula insan yang dibenci itu. Semakin dia menolak,semakin rapat insan itu mendekat. -Mature Content -Karya Biri-Biri Putih


Rate this story

Share this novel

Siti Fatimah
2021-09-25 

kesian zara..harap zara hlg ingatan psl adam..baru die tau rasa..

Zubaidah Bee Kassim
2021-09-25 

ikut lg ego ...

waney
2021-09-25  1 Replies

adam...ramai yg marahkan u..i marah sebab u ego sgt..sebab lama sgt u membawa kemarahan u tue..tak salah u nk cemburu,tp jgn lama2 marah,,u kena percaya cinta zara terhadap u..dan zara,i harap u selamat,tp i nk cakap kat u ni,sepatutnya u sebagai wanita,sebagai isteri tak boleh la,bergurau senda,bertepuk tampar dgn lelaki bukan muhrim u..apatah lagi lelaki itu ,lelaki yg sgt cintakan u..dan suami u pon pernah npk u menangis kerana lelaki tue..mesti la dia marah,dia cemburu,klu suami i pon dia marah hehe..so kita kena la tahu batas kita sbg isteri..tapi silapnya,sebab adam terlalu lama sgt memendam rasa marah tue..hmmm hrp u selamat la zara,heroin tak blh mati awal hehehe...

Biri-Biri Putih

1484 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TUAN DANDRE HOLLAND

D N

Bebaskan Sayapku

bungajelita

Tomboy aku seorang

Amirah Syazwani

Cinta Cik Singa

firman