Menantu Malam Raya

Cik Nurul

Romance Series 38932
5
(67 ratings)

Synopsis

"Bonda tak kira, kalau kamu tak bawak balik menantu untuk bonda malam raya nanti, jangan panggil aku bonda kamu!" - Bonda Ghasani- Noah Al Kasyaf. Ustaz muda yang sangat di segani kerana akhlak nya yang terpuji. Dalam ketenangan dia menyampaikan dakwah, ada misi yang perlu dia selesaikan. Bonda pulak dah keluarkan arahan. Mana nak cari calon isteri dalam tempoh sebulan? "Ustaz ni kuno. Dah kenapa pulak perempuan tak boleh main meriam? Ustaz jangan macam-macam eh. Sudah-sudah ustaz kacau saya setiap kali waktu mengaji tengahari, malam ni pun nak kacau saya lagi?!" - Amarra - Ni bukan calon. Ini malapetaka. Entah macam mana dia boleh terlibat dalam masalah yang gadis itu buat. Dia punya nakal tu, Allah je tahu! Lari punya lari, dah terjerat. Kehidupan 'bahagia' yang selama ni dah mula terganggu. Noah yang masuk line, Amarra pulak yang jatuh cinta! Alahai. Habistu macam mana dengan arahan bonda? Ada ke calon menantu untuk dibawa balik malam raya nanti ?


Share this novel

Rate this story


Comments

fey
2024-04-14 

mampir yuk yg suka cerita horor

azie_hamid
2024-04-14 

akhirnya noah kenalkan ammara isterinya yang sah kepada mansur didengari oleh ilham lega sudah

azie_hamid
2024-04-14 

akhirnya noah kenalkan ammara isterinya yang sah kepada paklongnya dan didengari oleh ilham

Cik Nurul

872 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience