Lestari Adam Maya

Miss Honey

Romance Completed 17469

4.8 (214 ratings)

Synopsis

Cerita ini mengisahkan perkahwinan tanpa perasaan cinta.Adam dan Maya berkahwin kerana wasiat.Dapatkah Adam melayan karenah adik sepupunya a.k.a isterinya yang manja?Dapatkah pula Maya melayan karenah abang sepupunya a.k.a suaminya yang kaki perempuan? Kau ni mengada kan? Aku suruh jalan kaki..Jalan kaki jelah.. -Adam Mikhael Tak nak!Maya nak abang hantar sampai kolej jugak! -Nur Sumayyah Abang ni pantang nampak perempuan kan? Asal nampak perempuan je tersengih-sengih macam kerang busuk-Nur Sumayyah Apahal kau cemburu ke? -Adam Mikhael Kita mesti cari cara untuk melestarikan perkahwinan mereka-Dato Shafie Keluarga Adam & Maya juga mempunyai rancangan untuk membuat perkahwinan mereka kekal.


Rate this story

Share this novel

Memen Liza
2020-03-24  1 Replies

best...terbaikk

"liz"
2019-12-29  3 Replies

Huh....best sangat2...dari mula sampei ending...semuanya menghiburkan walaupun ada detik2 cemas

LIZLI V.
2019-10-30 

Best citer ni. BTW Jangan lupa baca cerita saya yang terbaru NOLIN

Miss Honey

348 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

AMANAHKU

FIZAH NADMAH

“Abang tak akan lepaskan Delia! Itu keputusan abang!” Putus Rafie tegas. Susah untuk dia...

KAMU DAN AKU

hnsteha

"hey kau nak apa hah??" marah Azrina Haikal mendengus perlahan manakan geram kepada Azrina sambil...

SEMUSIM RINDU

snafqh

mengisahkan tentang kehidupan sebenar sorang yang bernama eyqa yang masih tak mampu untuk lupakan...

FAHAMI DIA

IZAZA HAG

KEHIDUPAN aku sebagai seorang lelaki di muka bumi ini memegang amanah dan tanggungjawab yang cukup...