Suami Rebutan

NovelPlus

Romance Completed 62391
4.9
(49 ratings)

Synopsis

“Susah kalau suami kita ni menjadi suami rebutan, lagi susah kalau tak kira jantina dan usia yang nakkan dia.” – Maira Perkahwinan yang sebelum ini banyak mengajar Humaira tentang bahtera perkahwinan. Lagi-lagi kes Humaira lain dari yang lain. Dia meninggalkan kisah lama dan bergerak ke hadapan tanpa menoleh kerana bagi dia bahagia itu perlu dicari dan cinta itu akan hadir. “Ada cabutan bertuah ke kat surau tadi?” – Maira “Tak ada. Ni semua sedekah katanya. Ada yang kata niat nak memberi kat saya.” – Firdaus Humaira tahu dia dikelilingi orang yang mahukan suaminya, jiran kiri, kanan, depan, belakang. Walaupun suaminya tidak melayan, benda kalau dah selalu disondol dan diusik akhirnya akan tergerak jugak sedikit. Ini perjuangan Maira, pejuangan kita! Terbitan setiap hari. Munculnya setiap jam 8.00 malam. Memeluk jiwa membaca anda dan akan sentiasa merangkul setiap emosi.


Share this novel

Rate this story


Comments

AyakoRose
2023-11-20  1 Replies

lelaki dan perempuan boleh je berkawan baik tanpa ada perasaan cinta. tengok hawkeye dan black widow. diorang kawan baik.

La Mea Achiko
2023-11-11 

jemput baca karya saya ❤️

nurazlya
2023-09-03 

Donated 200 ncoins.

NovelPlus

1211 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience