BAB 7

Romance Completed 350737

TELEFON pintar ditekap di telinga. Alyka melangkah ke sudut balkoni. Mahu duduk di situ melayan panggilan telefon daripada teman baiknya sambil menikmati pemandangan kotaraya yang boleh dilihat dari aras tersebut. “Dah dua minggu, Sara.” Jesrina menekan. “I know. Bagi aku masa.” Pinta Alyka. “Tapi, lama sangat dah ni. Aku ingatkan dalam satu malam je kau dapat tundukkan dia.” “Jes, kau sendiri tahu kan? Bukan mudah nak tundukkan lelaki ‘arrogant’ macam Ian Khalif tu. Ada phase by phase. Macam tulis novel. Ada permulaan cerita, ada konflik, ada klimaks dan ada penamat cerita. Lebih kuranglah macam aku nak jatuhkan si Ian ni.” “...

— Locked Chapter —


NovelPlus Premium

The best ads free experience