BAB 18

Romance Series 110737

  BAB 18   “Ma…Rian taknak dah tinggal kat Orked lagi. Banyak hantulah ma!”   Jari jemari Datin Aida mengurut pelipisnya. Bingit telinganya dari tadi mendengar Rian merengek. Dia sudah mendengar melalui panggilan telefon seawal Subuh sehinggalah Rian tercongok di depan rumah. Wajah itu kelihatan sembap dengan lingakaran hitam di kedua belah mata menandakan anaknya tidak cukup tidur.     “Dah berapa hari tak tidur? Muka tu dah macam BigFoot dah!” Tidak ditanya keadaan rumah, dibebelnya lagi pada Rian.     “Panda lah, celah mana pula ada BigFoot ni. Rian cakap betullah, walaupun Rian tak Nampak tapi ni bukti ni ada. Mama tengok tangan Rian ni..merah ...

— Locked Chapter —


NovelPlus Premium

The best ads free experience