chapter 5

Adventure Completed 219

masa cikgu mary dah balik dari toilet~"ok murid murid cikgu dah bincang dengan cikgu mary.jom hawa iman zahra dani kite pergi sekarang."kite nak pergi mana cikgu?"tanya hawa dan zahra."kite nak pergi beli makanan di macdonald"kata cikgu zahari."oh ok jomlah"kata zahra."ok jom korang"kata cikgu zahari."bye korang!"kata cikgu mary dan muri murid yang lain."bye!"kata murid murid yang sedang berlari mengejar cikgu zahari kerana tertinggal."korang tau tak macdonald yang dekat dekat sini yang mak ayah korang pernah pergi?" "takde pula cikgu tapi bukan ke kite naik teksi cikgu tanye je lah pemandu teksi tu"kata hawa."eh haah eh apalah cikgu ni"kata cikgu zahari yang baru tersedar yang diirinya salah."hahahaha!"ketawa murid murid yang mengikut mereka."ish dahlah janganlah ketawa kan cikgu lagi!"kata cikgu zahari yang cuba untuk backing dirinya sambil menahan sebuah teksi."ha dah korang masuk dalam teksi cepat!"kata cikgu zahari dalam nada marah."ok cikgu ok ok kitorang masuk"kata dani dengan rasa takut.dalam teksi~ cikgu hmm bila kita nak sampai macdonald ni?"tanya dani yang perangai dia hmm entahla saya pereka cerita ni pun tak tau lah perangai dia camne tapi dia ni pengawas sekolah tau!"ish sabarlah ha kat depan tu macdonald tu nampak tak"?"nampak nampak"kata dani dengan perasaan takut lagi sekali.

Share this novel

Guest User
 


NovelPlus Premium

The best ads free experience