Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

Horror & Thriller Completed 5341

4.6 (159 ratings)

Synopsis

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada bebal. Ape ko ni?tanya Alin bingung.Aku cepuk dia ni kang.Buat-buat bodoh pulak. Tadi ajak mandi same.Pastu ko dah siap terus blah tinggalkan aku sensorang, Wei gile!Tadi aku pergi dorm Jaja lah pas kite balik supper. Bila aku ajak ko mandi???pertanyaan Alin tu aku biarkan sepi.Dengan siapa pula aku berborak kali ni.


Rate this story

Share this novel

sandra
2020-07-05 

Rasa seronok bila dapat baca pengalaman orang dapat tengok hantu.. Sampai terfikir nak cuba terserempak ngan diaornag La ape La.. Macam2 lagi yang difikir.. tapi nasib baik La Aku tak pernah lagi merasai kewujudan benda tu.. Tapi Aku kadang2 ade La sakit sebab "ditanya" oleh benda tu waktu Aku tak perasan(Kate mak Aku La)

BABY BOY
2020-04-29 

jemput singgah baca cerita saya n follow saya utk dptkan notification dari saya ya. jemput baca cerita terbaru saya :) ANDAI DIA & DANI

mrs.leyaa
2019-10-27 

cerita nie very very very best..love it ??

Eryn Van Buuren

8355 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SAKA GADIS AYU

Mina

Ashraf terus bangun dan menghayunkan langkah menuju ke biliknya.. Ashraf memerhatikan sekitar...

Buruan Malam

Hana Zuria

Aku menggoncangkan tubuh Jamie berulang kali. Josh terpaku melihat perilaku aku terhadap abang...

HANTU RUMAH SEWA

Min

Aku pun bangun dan bukak pintu bilik air. Alangkah terkejutnya aku takda orang pun!!!! Aku...

ALAM ANGKER

SIBI

Kejadian yang menimpa saya bermula di suatu malam minggu.. kebiasaannya petang itu saya melepak di...