Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

Horror & Thriller Completed 2411

4.6 (150 ratings)

Synopsis

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada bebal. Ape ko ni?tanya Alin bingung.Aku cepuk dia ni kang.Buat-buat bodoh pulak. Tadi ajak mandi same.Pastu ko dah siap terus blah tinggalkan aku sensorang, Wei gile!Tadi aku pergi dorm Jaja lah pas kite balik supper. Bila aku ajak ko mandi???pertanyaan Alin tu aku biarkan sepi.Dengan siapa pula aku berborak kali ni.


Rate this story

Share this novel

mrs.leyaa
2019-10-27 

cerita nie very very very best..love it ??

Sukki
2019-09-28 

Aku pun ada, alhamdulillah skrg da xda, cuma kdg dpt rasa. Tpi aku klu nmpk, muka drg ni mmg mcm org biasa, xda y seram2, tpi klu nmpk aku automatik x tegur, aku tgok je dg muka serius smpi drg lari dr pndgn aku.

SakuraStar01
2019-02-12  1 Replies

Saya pun ada kelebihan tu tapi ada masanya lah.Tapi masa kecil memang selalu nampak 'benda tu'.Kalau sekarang,Kalau suasana bising sangat saya nampaklah 'benda tu'.Keluarga saya memang dah tahu pasal ni.Apapun,Ini kita benar ke?

Eryn Van Buuren

6062 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Bunoh

Zulzafry Zulkifly

"Mahukah kau aku menunjukkan sesuatu yang lebih dahsyat dan kejam daripada ini?"soal Jibril ingin...

Kuntilanak

Gayath

Aku cuba pula berjalan ke arah mereka tapi kaki aku tidak mampu pula bergerak. Bagaikan kaki...

Sumpahan Pengemis Tua

Salleh Kausari

"Kita cuba jalan dulu. Mungkin boleh nampak jalan besar." Ammar cari idea. Mereka berjalan dan...

Geng Seram Wad Bersalin

Mistikus A.L

..Puan Amira muncul di hadapan. Entah dari mana pun saya tidak perasan... Dia tidak berkata sepatah...