G H A Z I

chryst

Drama Series 2586

4.9 (51 ratings)

Synopsis

2ND NOVEL BY CHRYST (published in NovelPlus) Status: On Going Amir Ghazi dengan personalitinya yang ego dan berhati batu. Dia Cintakan Diri Sendiri. Tetapi dia punya rahsia. Rahsia yang dia simpan kemas sepanjang umurnya. Nuha Irdina pula anak orang kaya yang manja. Dia rasa Ghazi sepatutnya rasa terhormat kerana dia memilih Ghazi untuk bersamanya. Ghazi, pelayan kafe dengan Nuha Irdina, anak orang kaya yang manja, seksi dan menggodah! Siapa yang akan memenangi hati siapa? Atau Ghazi kah akan menang dengan ego-nya? **Kisah ini bergenre romantis dan terselit sedikit genre spiritual.


Rate this story

Share this novel

I am
2020-07-11  4 Replies

wah best best best senyum aja sepanjang baca cita ni... nuha mcm x de pendedahan pada agam je... moden sgt ke sampat aurat pun tak pandai jaga... mcm teruk sangat... klu emak bapak ghazi jumpa nuha ada yg pingsan juga nnt... suka sangat chryst... good luck tau... hope can daily updte for next chap n on.. love u... thank you

muzdalifah
2020-07-11  3 Replies

sis...ada satu lg kisah abg ghazi...tajuk apa ye..lupa

chryst
2020-07-11 

Chapter 12 updated. ThankGod, Chryst rajin menulis beberapa hari ni. Enjoy :3

chryst

841 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

NOKTAH KAU DAN AKU

FIZAH NADMAH

"Im, sampai sini jak hubungan kita. Sya dah tak boleh teruskan hubungan ni lagi", kata...

RINTIHAN NUR

AJIB

Cinta ini membuat aku menipu orang yang aku paling sayang. Cinta ini membuat aku melakukan dosa...

HATI INI RINDU

HAZIF HMD

Lihat bunga-bunga yang gugur itu, Terang tiada melayang sepetang, Bila rasa yang ada tak bisa...

TITIS EMBUN

AJIB

Aku senyum terpaksa dan memasang wajah ceriaku. Sebenarnya jauh di dalam lubuk hatiku, aku merasa...