Aku, Dia Dan Somtam

Iman Fadia

Romance Completed 6041

4.5 (45 ratings)

Synopsis

Alamak! Berdarah ke? Anis mengesat darah yang keluar dari tapak tangan dengan sehelai tisu. Beg sandang ditutup rapat, bimbang buku akan terjatuh lagi seperti tadi. Cik tak apa-apa? Anis pantas mendongak. Awak?? Serentak Anis dan lelaki itu berkata. Terdiam seketika. Lelaki itu dilihat mula membuka cermin mata hitam. Awak yang jual somtam tu kan? What a small world!


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-08-29 

Best Citer ni.??. Tahniah kepada penulis. Jangan Lupa Baca Novel Terbaru Saye ye. #TERIMA HATI INI

comelll
2019-03-22 

mcm mna mau bca,, pzzz

SARAWANIE
2019-03-08 

mcm prnah nmpak nama Iman Fadia dekat sebuah novel yang dterbitkan...mcm trkenal u ni Iman Fadia

Iman Fadia

6055 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Ku Persembahkan Hatiku Untukmu

Fadzasyam

“Mira…” kata Ashraf perlahan, walaupun perlahan Mira dapat mendengarnya. Mira yang tadinya...

DARLING, I LOVE YOU

A. ZLKHA

“Jadi, bila kamu nak datang bawa rombongan?” Tanya Pak Nasir kembali. Wajah redup Yusuff...

Bisakah Cinta Hadir Lagi

DS.Mira

" Kau memang perempuan yang tak ada maruah. Aku kerja kat luar kau buat projek kat belakang aku!...

LUNA

ORKED

Pertemuan antara Luna dan Rizqin membawa seribu erti. Disaat bahagia mula menyapa, bekas tunang...