Aku, Dia Dan Somtam

Iman Fadia

Romance Completed 11118

4.5 (53 ratings)

Synopsis

Alamak! Berdarah ke? Anis mengesat darah yang keluar dari tapak tangan dengan sehelai tisu. Beg sandang ditutup rapat, bimbang buku akan terjatuh lagi seperti tadi. Cik tak apa-apa? Anis pantas mendongak. Awak?? Serentak Anis dan lelaki itu berkata. Terdiam seketika. Lelaki itu dilihat mula membuka cermin mata hitam. Awak yang jual somtam tu kan? What a small world!


Rate this story

Share this novel

HassanMikael
2020-07-10 

Hai semua... Jemput baca karya saya dan bacalah karya karya penulis yg lain! Sama sama belajar!

LIZLI V.
2019-08-29 

Best Citer ni.??. Tahniah kepada penulis. Jangan Lupa Baca Novel Terbaru Saye ye. #TERIMA HATI INI

comelll
2019-03-22 

mcm mna mau bca,, pzzz

Iman Fadia

9109 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BAHAGIA JULIA

Meena

“Saya tak peduli lah. Nak tahan saya buat apa? Bukan saya yang salah pun. Lagi pun saya tak ada...

Di Pinggir Musim Itu

Nor Rafishah MD Hassan

'Rini I love you.' Cepat-cepat aku letakkan gagang setelah menuturkan 3 patah perkataan itu. Lantas...

KU PULANGKAN RINDU

ORKED

Qaseh tidak dapat menerima hakikat tunangnya, Irfan sudah meninggal dunia. Dia juga menyalahkan...

Pilot

Myy Nasir

Lebih kurang 2minggu sahaja lagi sebelum majlis akad nikah Faieq dan afielya diadakan . Afielya dan...