ORANG KAYA AJIM

ROSEELOVER

Romance Completed 1316

4.5 (19 ratings)

Synopsis

"Sebenarnya, siang tu aida datang rumah nak cari abang. Bila ketuk pintu nampak Paan, Paan cakap abang ada dekat dalam. Bila masuk je, dia pergi tolak Aida sampai terbaring atas sofa. Di.. dia..dia n.na..k ro..gol Aida, bang. Tiba-tiba je kena serbu. Dia kata dia nak bertanggungjawab dan kami pun dinikahkan. Tapi lepas kahwin, dia dah jadi kuat cemburu. Tak boleh ada orang dekat sikit mesti dia cemburu. Sampaikan dia naik tangan, habis badan aida lebam. Lepas dia kena tangkap basah dengan perempuan lain, Aida tuntut cerai. Aida tak tahan."


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-08-21 

jemput baca novel achik HATI YANG TELAH KAU CURI dan BADRUL IZMAN,jangan lupa comment jugak ye,tq.

SyiRa SaZini
2019-06-02 

bestt

Q.U.E.E.N
2018-07-16 

sorry. lets read my third novel 'SI GADIS CANTIK KESUNYIAN'

ROSEELOVER

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

cinta kura kura

Bella Chu

Dia datang kepadaku dan aku datang kepadanya agar kami dapat hidup bersama sama kerana cinta kami...

HARI KITA

RODIEY

“Mama… Nadrah akan cuba bantu mama setakat yang Nadrah mampu.” “Terima kasih sayang....

UTUH

SARA AISHAA

Syairullah merupakan seorang remaja yang mempunyai rupa,populariti dan agak bermasalah di sekolah...

Rumah Cinta

NURUL NAJAH

Adira... gadis berumur 20 tahun mencari cinta.Anak Tan Sri Adhan.Suka cari fasal.Namun dalam hati...