DIARY CINTA MELATI

Ayana Zehra

Romance Completed 71142
5
(167 ratings)

Synopsis

Warning! Mature content 18+ Melati, Seorang gadis yatim piatu yang telah kehilangan kedua mama dan papanya akibat kemalangan sejak dia berumur 15 tahun lagi. Dia dibesarkan oleh bapa saudaranya dan diperlakukan seperti seorang hamba oleh isteri bapa saudaranya. Dia dikerah supaya melakukan pekerjaan dan akan didera jika cuba melawan. "Melati, maksu nak kau kemas semua ni, kejap lagi kalau aku balik, kerja kau tak siap lagi, mampus kau aku kerjakan. Kau faham!" -Murni "Semua dalam stor ni ke maksu? Banyak la, mana sempat Melati nak kemas. Dah la Melati sorang-sorang jer..." -Melati Ketika usianya mencecah 20 tahun, ibu saudaranya, Murni iaitu isteri kepada bapa saudaranya, Khalid telah menjual Melati ke sebuah kelab malam yang sebenarnya merupakan pusat pelacuran yang dikendalikan oleh Mr. Eric Addison iaitu seorang lelaki berbangsa English yang menetap di tanah air. Melati diumpan untuk bekerja sebagai pembantu rumah di bandar membuatkan dia sanggup meninggalkan rumah paksunya. Sebaik sahaja dia mengetahui bahawa dia ditipu, dia memberontak menyebabkan Mr. Eric terpaksa membawa Melati tinggal bersama dan menjadikan Melati sebagai perempuan simpanannya. "Aku tak pernah jumpa perempuan macam kau, kau ni betul-betul menyusahkan hidup aku!" -Eric "Siapa suruh awak tipu saya. Selagi saya tak dapat tinggalkan tempat ni, selagi itu lah saya akan susahkan hidup awak sampai bila-bila..." -Melati Pelbagai cara dan rancangan telah dilakukan oleh Melati untuk meninggalkan Mr. Eric tetapi tidak berjaya. Dia tidak pernah mengalah, malah semakin menjadi-jadi tingkah lakunya sehingga mencabar kemarahan Mr. Eric tetapi dalam diam Mr. Eric rela mengikut segala kemahuan Melati. Mampukah Melati melarikan diri daripada dunia pelacuran? Adakah Mr. Eric akan selamanya menjadikan Melati sebagai perempuan simpanannya? atau kehidupan Melati akan berubah akhirnya? Ikuti kisah Melati dan kehidupannya sebagai wanita simpanan Mr. Eric dalam DIARI CINTA MELATI.


Share this novel

Rate this story


Comments

Hassan Kina Waffiyah
2023-11-21  1 Replies

Donated 200 nCoins - best

N.H
2023-10-15  1 Replies

memang betul dh tamat ke...mcm tergantung je...pasal knpa Eric layan melati dgn baik...

Rozi
2023-10-11  1 Replies

bila nk smbung

Ayana Zehra

741 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience