DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

Drama Completed 6405

4.5 (48 ratings)

Synopsis

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.”


Rate this story

Share this novel

arnabmetal
2020-05-31  2 Replies

Saya tak tahulah ada yang akan terbaca saya punya coretan yang menyedihkan ni tak tapi saya akan tulis juga

arnabmetal
2020-05-31 

Seronok sangat cerita ni saya layan 10 minit ja rasanya dah habis. Ayat yang baik taklah berbelit belit teruskan usaha awak ya.

Rai.y
2019-12-24 

Best cerita ni... Next chapter please..

A. NASHA

8400 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

PENANTIAN

ReLIFE

Pada suatu ketika, Alif...Seorang murid baru telah tertarik kepada Fatin dan menjadi rapat.Akhirnya...

KEMBARA MAMA

HYERA

30 May 2013, Syria “Uwwaaa!” Kedengaran tangisan seorang bayi lelaki yang bermuka comel...

#Opps..Pengantin Musim Cinta

myra arisya

'Pikat hati anak teruna Tengku Elyas dan Tengku Halyna sampai dapat' itu misi yang diberikan oleh...

PEMUSNAH HATIKU

FADZ B

Razif mula perasan sikap dingin Azreen sejak dua tahun lalu sehinggalah pada suatu hari, Razif...