DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

Drama Completed 4325

4.6 (45 ratings)

Synopsis

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.”


Rate this story

Share this novel

Rai.y
2019-12-24 

Best cerita ni... Next chapter please..

akma05
2019-02-22 

Serius best...^_^

Nemlov
2018-04-28 

drama sgt tp best :)

A. NASHA

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

KEAJAIBAN

FIZAH NADMAH

Apabila semua maklumat yang diberi oleh Airin cukup,Faizal telah datang menemui orang tuaku dan...

BIDADARI HIDUPKU

AJIB

Mencium tangan lelaki itu dengan cinta dan redha. Joehari tergamam, terpempan bagai ditampar...

DIA ITU MILIK AKU

AJIB

Kenapa orang asyik panggil aku Panjang? Sebab aku ni panjang. Panjang tu tinggi la. Lagi pun aku...

MALAM WANITA

NOUR-EL SHA

Namaku Nikita, seorang gadis yang mendapatkan nasib yang kurang begitu beruntung. Orangtuaku...