Aku Pendosa

Rose Lily

Other Completed 12983
5
(85 ratings)

Synopsis

DHIA CARISSA: Aku terima andai ini takdirku. Aku rela Hilang semuanya. Andai waktu dapat diundur semula, Aku takkan memilih jalan yang membuatkan aku menjadi seorang pendosa ADAM ZARIL: Aku akan mencintaimu walau badai datang melanda.. Hatiku hanya tetap untuk mu. Sungguh aku takkan biarkan kau menderita ZARUL: Aku hanya inginkan dirimu, tetapi pilihan yg ada membuatkan aku kehilangan dirimu. Terima kasih Sayang kerana memberikan ku permata yg tak ternilai DHIA QALISYA: Ibu, andai Ibu tahu betapa terlukanya hati Dhia mendengar ibu dipenjara. Andai Ibu tahu betapa rindunya Dhia kepada Ibu. Maafkan Dhia ibu, Dhia kehilangan kasih ibu buat selamanya. Dhia tak sanggup dicaci sebagai anak banduan.. Dhia rela kehilangan Ibu.


Share this novel

Rate this story


Comments

CIK Shaaa
2021-12-03  1 Replies

Assalamualaikum hye nk tumpang promote sy punya novel yang terbaru Love You..My Choco harap korang blh komen sekali and rate tq;)

Jumayah Mohd
2021-12-01  2 Replies

aikkkk bekas mertua dan bapak Carissa macam mana citer xkan lepas macam tu je

Jumayah Mohd
2021-12-01  1 Replies

haha dah awal best ni citer tapi ....bolehlah bagi sikit geram buat readers

Rose Lily

105 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience