Ceritera Kasih Kita

Hanna

Romance Series 36548

4.6 (82 ratings)

Synopsis

Semua ada cerita masing-masing. Yang indah dan yang duka. Tapi semua orang ada kuasa untuk memilih yang indah atau yang duka. Dan aku punya pilihan adalah kedua-duanya kerana dalam hidup aku ada suka dan duka. Lagi-lagi dengan si dia. Ini cerita tentang kita.


Rate this story

Share this novel

Efthalia
2020-08-06 

hai, maaf menganggu. jemput baca cerita saya. Lelaki Untuk Laila. thank you :)

iraahzz
2020-05-08 

agagagagahahagagag korang plis support saye...singgahlaa novel aiye tajuk aku SAYANG kau..

lameachiko
2020-05-07 

hi gais..silalah baca karya i. and kalau x keberatan tinggalkan komen. tqsm

Hanna

8625 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DIARI CINTA KITA

KALISA

Bungi deringan telefon rancak memainkan lagu Love You Like A Love Song daripada Selena Gomez...

KAU DUNIAKU

IZAZA HAG

Aku tersenyum puas, lega. Sebab apa? Hehe. Aku berjaya mengaku kat ustaz yang selama ni aku sukakan...

CIK PENCURI HATIKU

EYMAA HUSNA

" Aku tak kisah pun kalau dia tu anak siapa sekalipun. Dia ingat aku ni apa? Kalau dia anggap paras...

you make my heart dup!!dap!!dup!!dap!!

batrisyia chwe

cerita ini mengisahkn tentang Lisa Ayuni seorng perempuan yg digelar nerd untuk memikat hati Woo do...