Cinta Express

BE-FADZ

Humor Completed 9742

4.9 (73 ratings)

Synopsis

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya nama. Tapi perangai..hehehehe...selama ni aku asyik dengar daripad acerita mak aku tentang dia. Beria-ia benar mak aku bercerita. Nampak berkenan sangatmak aku dengan dia. Segala cerita dia aku tahu walaupun orangnya aku tak pernah jumpa pun. Kisah ambil serai, jatuh basikal masuk longkang sehinggalah kisah dia tolong mak aku angkat barang sampai demam. Macam-macam. Mungkin gila bunyinya tapi aku jatuh cinta dengan dia daripada cerita-cerita mak aku.


Rate this story

Share this novel

masdini
2020-06-01 

terbaik

masdini
2020-06-01 

Terbaik lah????

syod
2020-05-20 

good

BE-FADZ

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Sepupuku Bodyguardku

Samantha Felsie

Hari yang dinanti pun tiba.Aliana kelihatan sungguh cantik sekali bila disolek oleh mak andam.Dia...

HOME OF LOVE

SCAR JEAN

“Saya tak nak gangu pasangan kekasih berdating” selamba Fathir. Nanti tak pasal hati yang sakit...

KAMU EGOIS

RATU PENA

Hebat kuasa wanita, di sebalik kelembutan wanita dia mempunyai satu kuasa yang bisa merobohkan...

SE Of Opps.. Not him!

Hanna

Ann mengatur langkah lalu turut sama membaringkan dirinya di sebelah suaminya yang berbaring di...