Cinta Express

BE-FADZ

Humor Completed 6856

4.9 (62 ratings)

Synopsis

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya nama. Tapi perangai..hehehehe...selama ni aku asyik dengar daripad acerita mak aku tentang dia. Beria-ia benar mak aku bercerita. Nampak berkenan sangatmak aku dengan dia. Segala cerita dia aku tahu walaupun orangnya aku tak pernah jumpa pun. Kisah ambil serai, jatuh basikal masuk longkang sehinggalah kisah dia tolong mak aku angkat barang sampai demam. Macam-macam. Mungkin gila bunyinya tapi aku jatuh cinta dengan dia daripada cerita-cerita mak aku.


Rate this story

Share this novel

Leonie Malibin
2020-04-01 

wow..besstnya story ni..da hbs ke?mcm x puas pla baca..hehehe

Z.7
2020-03-02 

Menarik! Tahniah, author! Saya dah rate 5 stars. Boleh baca karya saya pula, #CIKSUPERBIKE. Still ongoing. Selamat membaca!

Z.7
2020-03-02 

Menarik! Tahniah, author! Saya dah rate 5 stars. Boleh baca karya saya pula, #CIKSUPERBIKE. Still ongoing. Selamat membaca!

BE-FADZ

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Oopps! Aku Suka Kau

Miss Ila

Air matanya terus menitis, sungguh hatinya sakit dengan kenyatan yang Syazwan sudah menjadi milik...

Dia Mamat Skema

Nur Minna

Best ke bercinta zaman sekolah? soalnya ingin tahu. maklumlah, Syed Muhammad Khairil Irfan kan tak...

Isteriku Pelajar Popular

Memey Nasir

"Kau jangan ingat aku tak tahu apa-apa lah Niza. Dua hari lalu masa kau kena usir keluar kelas...

Suamiku Workretis

Ieyra Aqish

Di bilik persalinanTengku Quraisy sedang memakai baju yang harus dipakainya. Hanya T-shirt polo...