SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

Romance Completed 30401

4.5 (170 ratings)

Synopsis

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya.


Rate this story

Share this novel

æ£ã??!!
2020-06-12 

besttt...btw jangan lupa baca my first novel.Abang pencuri hati?:)

Nia Azmi
2020-05-28 

Hai guys :) jemput baca story saya. Tajuk : Mission and Love. Thank you :)

Vèra Lana
2020-05-08  1 Replies

best gk ler??

RODIEY

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MR CEO ROMANTIC?!

jesshiii

I akan pastikan yang you akan menyesal sebab buat I jadi macam ni-Daniel Elhain Encik ni psycho...

KISAH CINTA KITA

Deebamanja

Kisah cinta yang berputik di antara pelajar dan tutor Universiti...(berdasarkan kisah benar, tapi...

My Lovely Eri-Chan..

Azusa-chan..

Kisah cinta antara Eri dan Fuma yg membezakan umur mereka..

Rainbow Of Love {BTS version}

_nisa04

Park Jimin...seorng lelaki idama para gadis..tp hatinya hanya inginkan seorang gadis bernama...