SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

Romance Completed 18684

4.5 (118 ratings)

Synopsis

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya.


Rate this story

Share this novel

"liz"
2020-01-03 

besttt

DindaCute_
2019-11-24 

besstt

Afifah Nadiah
2019-11-23 

Bestt

RODIEY

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DI HUJUNG SENJA

A.AISHAA

Teka teki cinta itu akan terkumpul Dalam tiap lembaran-lembaran kertas yang mana semuanya...

BENCINTA

Schaaa.

Anisa,gadis yang disakiti oleh seorang jejaka bernama Abdul Qawi.Dia sentiasa diberi dorongan oleh...

Nik dan simon

Nora Liana

malas nak tulis bacalah sndri

HANYA KAMU

A. ZLKHA

"Mama nak Syafiq kahwin dengan Raina secepat mungkin" Runsing Syafiq mendengar ayat yang sama...