Jangan Baca Novel Ni

Ismi Fa Ismail

Horror & Thriller Completed 9561

4.6 (152 ratings)

Synopsis

Munir bingung. Dia tak tahu nak lakukan apa lagi. Novel itu memang tak dapat dimusnahkan. Lalu Munir pun mendapat satu akal. Dia mengguriskan jari telunjuknya pada bucu cermin tingkap bilik sehingga memancut-mancut darah yang keluar. Dengan darah yang mengalir deras dari luka pada jarinya itu, Munir menuliskan sesuatu pada kulit novel yang selama ini memang hanya kosong tidak bertajuk. Pada kulit novel yang berwarna hitam itu, Munir tulis...'JANGAN BACA NOVEL NI'


Rate this story

Share this novel

Kiss.
2020-03-09 

Wow best buku ni tapi tak ada orang pun nak baca buku saya

MARJINAL90
2019-11-03 

Sangat menarik

LIZLI V.
2019-09-02 

Hai saya nak bagitau yg cerita anda memang best. Salam dari saya. Jangan lupa pula baca cerita saya ye. #Terima Hati ini

Ismi Fa Ismail

6063 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

2 Malam

Adia

Eh! Awat pintu keta hang terbukak tu Ali?, tanya Fil terkejut melihat pintu depan sebelah pemandu...

SERAM SEJUK

IZUAN IDRIS

Kelihatan sekujur tubuh lelaki yang tidak bermaya diikat di kerusi kayu yang agak usang. Baju...

RUMAH SEWA

Mina

Anjing di sekeliling kawasan perumahan itu mula menyalak tanpa henti. Sepuluh minit kemudian pakcik...

Cerita Seram Aku

Eryn Van Buuren

Kuang ajo ko kan tinggal kan aku sensorang tadi,marah aku.Alin buat muka bebal yang dah sedia ada...