CANTIK

SKAR JEN

Humor Completed 3873

4.7 (48 ratings)

Synopsis

Sang Pari-pari cinta awak dah sampaikan salam cintanya pada saya. Selepas puas berfikir selama 7 hari 7 malam, akhirnya patik terpaksalah menerima cinta cik Cantik, takut nanti kalau ditolak, cik Cantik gila bayang. Maklumlah orang hensem dan baik hati macam saya ni susah nak jumpa. Selama ni saya ingatkan saya bertepuk sebelah tangan, sebab asyik tepuk-tepuk tak berbunyi, sikit lagi saya nak putus asa. Mujur cik Cantik cepat, kalau tak saya dah nekad nak pikat si Bedah anak bidan kampung.


Rate this story

Share this novel

Rosary
2019-09-16 

Jemput baca novel saya "Jam Antik"

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Miss_queenroses
2019-02-22 

Best,jemput baca novel saya,"Izinkan aku pergi".

SKAR JEN

6187 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DOSA SI MIMPI

Haa Zeeq

"Haah! Memang aku buat pun! Aku memang buat benda terkutuk tu. Kau tak akan faham aku!" - ...

Benar, I Love You

Rodiey

Oklah.Aku serius ni.Em... Um..Sebenarnya aku datang nak pinang kau,ujar Rezza tersipu-sipu...

NIKMAT SI BULAT

AJIB

Darlia mambuka pelupuk mata dengan besar . Dia melihat sekeliling . Adiknya , Zahera sedang...

MUSTAHILAH KITA JODOH!

Lovely_Flakes

"Cinta?Hell no..Cukuplah dengan hati aku yang dah patah sekali"-Alisya Tapi..benarkah...