RelationSHIT II

Mikael Sahaja

Humor Completed 3249

4.4 (5 ratings)

Synopsis

Indahnya dunia bila sudah ada kekasih hati. Kalau sebelum ni makan tengah hari sorang-sorang, sekarang dah ada pakwe tolong suapkan. Kalau sebelum ni rasa masya Allah lamanya tunggu bas sorang-sorang sekarang rasa eh, kuajaqnya bas ni muncul setiap lima saat pulak. Kalau sebelum ni waktu malam habis kuat pun dapat bercakap dengan Compot, kucing jantan anda yang kalau anda cakap lebih je sikit, kencing protes tanda kawasan tepi katil anda. Sekarang ni ada satu suara yang kalau malam tak dengar sekali, rasa nak menggeletek menggelupur atas katil. Rindu kononnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Guest User
2016-07-13 

good

Mikael Sahaja

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Express

BE-FADZ

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya...

SEMPURNA

RODIEY

Ketika mengundurkan kereta, Amyra terperanjat! Dia ternampak lelaki di pasaraya dahulu dalam cermin...

Kalau Dah Jodoh!

Mena

“Dekat kedai makan depan tu tadi... Aku nampak..." “Kenapa? Jumpa lelaki yang kau suka?”...

Dia Mamat Skema

Nur Minna

Best ke bercinta zaman sekolah? soalnya ingin tahu. maklumlah, Syed Muhammad Khairil Irfan kan tak...