RelationSHIT II

Mikael Sahaja

Humor Completed 2380

4.4 (5 ratings)

Synopsis

Indahnya dunia bila sudah ada kekasih hati. Kalau sebelum ni makan tengah hari sorang-sorang, sekarang dah ada pakwe tolong suapkan. Kalau sebelum ni rasa masya Allah lamanya tunggu bas sorang-sorang sekarang rasa eh, kuajaqnya bas ni muncul setiap lima saat pulak. Kalau sebelum ni waktu malam habis kuat pun dapat bercakap dengan Compot, kucing jantan anda yang kalau anda cakap lebih je sikit, kencing protes tanda kawasan tepi katil anda. Sekarang ni ada satu suara yang kalau malam tak dengar sekali, rasa nak menggeletek menggelupur atas katil. Rindu kononnya.


Rate this story

Share this novel

LIZLI V.
2019-09-02 

Wah best. Tahniah. Tengok cerita saya pulak. #TERIMA HATI INI

Guest User
2016-07-13 

good

Mikael Sahaja

6255 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

ANGEL

NANAVELLY

Tepat 5 minit berlalu, sebuah kereta mewah berhenti betul-betul di depan kami. “Hurm not...

Baran vs Happening

Ieyra Aqish

"Hello! I'm talking to you okay! Cepatlah! Kalau ya pun awak tak nak pergi kerja, jangan libatkan...

PILIHAN SI DIA

AMYRA WONG

” memang hari ini aku nak jadi hantu. Kau sengaja nak kenakan aku tadikan kata bos aku orang tua...

Opps.. Not Him!

Hanna

Ann terus berada di alam nya sendiri tanpa menyedari lif sudah berhaenti di tingkat 5.Tiba- tiba...