DINGIN

IZAZA HAG

Romance Completed 20736

4.6 (121 ratings)

Synopsis

‘’Puan,.encik! izinkan kami ubatkan Suha? Sebenarnya tadi Suha kemalangan kerana kami.’’ Mak long Munirah meminta izin lagi dan menceritakan perkara yang sebenar. Ajib sudah berdiri. Wajahnya mula berbahang mendengar pengakuan mak long Munirah. ‘’Saya tak benarkan! Suha!!,.bangun! kalau tak nahas Suha abang kerjakan!’’ suara Ajib yang sebenar berbunyi lagi. Kali ini Puan Ziela pula yang menunjukkan kuasanya. Dipiatnya telinga Ajib tanpa sedar. Menyeringai Ajib menahan sakit dan rasa malu. ‘’Macam ni ke Ajib layan menantu mama? Dah! Ajib pergi balik sorang. Bawa baju mama dan baju Suha ke sini! Mama nak tinggal di sini dengan Suha. Biar kami yang ubatkan Suha dan jaga dia!’’ kali ini Puan Ziela pula menunjukkan ketegasannya. Shuhaimi sudah mula mengulum senyum melihat wajah kekalahan Ajib. Suha juga sudah berhenti menangis dan menyembunyikan wajahnya di dada mak long Munirah lagi. ‘’Ma,.Suha bukannya sakit pun. Dia mengada-ngada ja lebih. Mungkin dia pura-pura sakit jer tu. Mama tengoklah perangai dia tu. Dia macam faham je apa yang kita cakap!’’ Ajib cuba membela diri. Dikerlingnya Suha yang sudah beriak tenang itu.


Rate this story

Share this novel

Bunga..Anggerik
2020-02-14 

best..

NNY
2019-11-14 

nice

"liz"
2019-11-04 

best...

IZAZA HAG

6176 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Linda Brown

wyattjonass

ini adalah masa nya . linda harus memilih bruno ataupun rodrigo dalam hidupnya!! siapakah dia akan...

Bukan Untuk Dicintai

NURSHA AHMAD

"Kau milik aku Orked." - Riyaan Mikael "Lepaskan aku." - Orked Dahlia Riyaan Mikael. Dia kejam,...

Aku Lupa Dia Suamiku

Nazehran Jose Ahmad

KEDUA-dua tangan jari-jemari disatukan erat lalu diletakkan di atas riba. Kaki kanannya sejak dari...

Jodoh Itu Rahsia Allah Sayang

ieqahkazumi

" Tak sangka kan yang awak adalah jodoh saya selama ni " - Qaleesya Aqeela - " Jodoh itu rahsia...