HEMBUSAN CINTA SARA

Che Da(Ayunifalin)

Family Completed 11591
5
(71 ratings)

Synopsis

versi terbaru Jadikan Aku Srikandi Cintmu yang lebih kemas dan lebih panjang dari sebelum ini. kisah yang Masih sama iaitu Ghaddafi(Ghaf) seorang lelaki kasanova yang tidak mempercayai institusi kekeluargaan. Ghaddafi telah bercinta dengan ramai gadis tetapi tidak ada seorang pun yang boleh memujuk ghaddafi untuk berkahwin. Satu hari ghaddafi di minta oleh salah seorang kekasihnya untuk meniduri seorang gadis polos yang masih suci. To cut the story short, selepas 6 tahun, bapa Ghaddafi iaitu Dato' Haji Ghaffar membawa pulang seorang kanak kanak lelaki yang petah bercakap. lebih mengejutkan bila budak lelaki itu memiliki iras wajah Ghaf. Ghaffar : Ghaf, Daddy nak kamu jaga budak ni baik baik. Ghaddafi : X nak la daddy, hal budak macam nilah yang buat Ghaf tak nak kahwin, budak macam ni menyusahkan jer. Hantar la pada mama papa dia. Sharif: Sharif cuma ada mama jer, Sharif dah tak ade papa, mama tak boleh nak pergi kerja sebab  nak jaga Sharif. Ghaddafi akhirnya mengambil mama Sharif bekerja di syarikatnya, lalu bermulalah misi memikat hati si ibu tunggal.


Share this novel

Rate this story


Comments

padzilawati
2023-06-16  1 Replies

Donated 400 nCoins

Inan Nani
2023-06-13  1 Replies

Haiya..byk bazir coin..unlocked cerita yg sama??

haza77
2023-06-13  3 Replies

knp chapter 19 n 20 cerita yg sama? bazir coin kami jer bila buka.

Che Da(Ayunifalin)

1668 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience