Isteri Aku Tomboy

Cik Nurul

Romance Series 15608
5
(1 ratings)

Synopsis

"Kita kahwin!" Amboi? Senang cakap. Ingat kahwin tu macam main pondok-pondok ke? Suka hati dia je nak mengarah bagai! "Kau kena fikir logik akal. Ada ke lelaki nak perempuan sewel macam kau? Selain aku.. rasanya takda kot. Fikirkan. Aku tak nak kau jadi adik tiri aku and kau pun sama. Masa nilah kita kena bekerjasama!" - Arash Bekerjasama otak dia. Yang kena hadap semua aku. Yang papa pun satu, ada ke patut nak kahwin lagi? Menyusahkan betul! Tua-tua gatal lagi kenapa?! Disebabkan nak selamatkan keluarga sendiri, dia yang kena berkorban. Berkahwin dengan lelaki yang annoying macam si Arash, memang musnah hidup dia.


Share this novel

Rate this story


Comments

ct ayu
2024-07-15 

yess dah tau.. iskandar abang arash ..

azie_hamid
2024-07-11  1 Replies

kesian hud rupanya dalam kuat menghadapi keluarga yang masalah sampai diserang asma mujur ada arash

sis comel
2024-07-07  1 Replies

menarik ....best...tahniah

Cik Nurul

927 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience