Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 175269
4.9
(610 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Share this novel

Rate this story


Comments

wakiahaini aini
2022-01-24 

Donated 400 nCoins

satu titik.
2022-01-21 

boleh ka spupu kawin spupu

miss Nur
2022-01-16 

assalammualaikum jemput baca first novel sy BAHAGIAKAN AKU masih belum lengkap insyaallah akan update selalu jangan lupa follow & komen semoga dipermudahkan urusan kita semua tq

hernazulaikaa

628 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience