Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 98434

4.9 (493 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Rate this story

Share this novel

Efthalia
2020-08-06 

hai, maaf menganggu. jemput baca cerita saya. Lelaki Untuk Laila. thank you :)

Siti Saniah Suratin
2020-06-28 

best..happy ending..walau bnyk dugaannya .tahniah

aisyah
2020-04-19 

Best novel ni...thank you sebab buat novel ni??????

hernazulaikaa

344 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Crush?!

Nursyakilla

Syatilla seorang gadis yang cantik dan jelita sewaktu zaman sekolah sehinggalah gadis itu membesar....

KE SYURGA KITA

SAFWAN

Segala barang yang dibawa olehnya ke rumah Sofea dicampak ke dalam beg pakaiannnya. Fira sudah...

HAI, MISS JODOH KE TU?

RODIEY

“ Lagi? Awak nak tahu apa lagi? Saya kan cakap semuanya tadi.” Sekali lagi Adlee disoal soalan...

LOVE KING

ELOSH

Azrinaz terkejut lalu menekan brek mengejut apabila seorang lelaki yang melintas dengan tiba-tiba...