Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

Romance Series 119744

4.9 (524 ratings)

Synopsis

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana


Rate this story

Share this novel

fadlina
2020-10-10 

Assalamualaikum.... jemput baca novel saya vampire detective & antara dendam dan cinta

Queen Nina
2020-10-04 

Assalamualaikum bg readers yg suka novel genre crime, action and love jemput baca novel saya, INSPEKTOR LAILA

E.zah
2020-09-19 

Jemput baca my first novel 'Petunjuk JODOH', hope you guys enjoy it :)

hernazulaikaa

414 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Terlalu Jahat

S.E

Saling cinta tapi ga bisa mengungkapkan perasaan. Antara gengsi, minder, dan keraguan menjadi...

What?!! Crown Prince... ????

Cahaya Menarik

"Kita test setahun. Kalau tak bahagia, let's divorce!" Kebahagiaan mereka dicuri tanpa restu orang...

LUCKY WOMAN 2

Hilarie Zhou

Kehidupan pernikahan yang menjadi kehidupan banyak ujian dalam diri Safriana dan Xavier tetapi...

AWAK HERO SAYA!

RODIEY

Wah..dapat juga aku merasa naik kereta macam ni. Daniel sempat memberitahu aku bahawa akulah...