AJARI AKU

SARA AISHAA

Romance Completed 4922

4.7 (34 ratings)

Synopsis

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan gaji buta ke apa. Yang budak tu tahu, kena lengkapkan fail je tapi apa-apa isi dalam fail pun dia tak tahu. Habuk punya budak!


Rate this story

Share this novel

"liz"
2020-03-03 

best sangat2

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

LIZLI V.
2019-08-31 

best citer ni. Tahniah kepada penulis. Maaf ganggu. Nak promote sikit. Baca novel saya yang terbaru ye #TERIMA HATI INI

SARA AISHAA

6059 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Aku Buatmu

fatinzd

Cinta pandang pertama disebabkan jodoh yang ditentukan oleh ibu bapa manakala cinta pandang kedua...

I'M MARRIED TO HIM!

Alin Alia

"Baiklah, sebelum saya menamatkan ucapan saya, saya ingin mengumumkan berita gembira kepada semua...

Kemelut Kasih

mazura

Kisah ini berkisar tentang delima kasih seorang gadis dalam menjalani kehidupan dia yang penuh...

HINGGA AKHIR WAKTU

ADEQ NASHA

“Boleh abang tanya sesuatu?” Ilyas bersuara sambil menggenggam erat tanganku. Kami duduk di...