AJARI AKU

SARA AISHAA

Romance Completed 7491

4.6 (44 ratings)

Synopsis

Aku dah lama sakit hati dengan budak tak cukup umur ni. Hari-hari bagi aku fail tak lengkap. Makan gaji buta ke apa. Yang budak tu tahu, kena lengkapkan fail je tapi apa-apa isi dalam fail pun dia tak tahu. Habuk punya budak!


Rate this story

Share this novel

Aisyah
2020-04-16 

so sweet..hehhee.

"liz"
2020-03-03 

best sangat2

Hampas Nyiur
2019-12-15 

good

SARA AISHAA

8357 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

AKU DAN PERASAANKU

ghostly.com

Easy to love, easy to be played

MINAH SENGET, ISTERI AKU?!

Vanille Mint

Coming soon!

BIARLAH

HAZIF HMD

“Aku tak habis cakap lagi. Aku suka kau Qal walaupun kau tua setahun dari aku. Aku rasa aku...

KOMPLIKATED

FIZAH NADMAH

“Nina, awak tak nak Haziq kacau awak dah kan?” Aizam terus...