TOLONG

EVA F

Humor Completed 2963

4.3 (8 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

Farah Latiff
2019-09-14 

Kelakar dan best. Baca banyak kali pun tak boring

EVA F

8355 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Cinta Drastik

Farah Wahida

Adryan mengeluh. Zizan yang dari tadi berkepit dengannya hanya kusyuk bermain handphone. "Hoi, kau...

PUJAANKU JUSTIN BIEBER

HAIF

MATATU yang berwarna kelabu itu sudah bertukar wajah. Daripada kelabu yang kusam, berkarat dan...

GELAK TERGOLEK

Jahisyomel

Lawak hambar. Hahaha

DALANG

AJIB

Dalam kisah kini, ada seorang dalang yang membuat hidup kita bertukar 360...