TOLONG

EVA F

Humor Completed 2123

4.3 (7 ratings)

Synopsis

“Kalau kau nak tahu, lembu aku tu gila, Jo! Tak boleh nak dibuat korban! Kalau kau jumpa gerenti kau menggelupur lari sekampung menjerit minta tolong, lembu aku ni silap haribulan kalau dihantar ke Sepanyol ke Mexico ke boleh jadi lembu Matador tu.” Jerit Wak Bon kepada Pakcik Johari. Pakcik Johari memandang wajah Wak Bon yang kusut masai itu. “Perghh dashyat! Lembu kau ada penyakit apa, sawan? Kau dah bagi nama kat urus setia masjid nak buat lembu tu jadi korban. Lagipun aku tengok lembu kau tu sihat je.” Pakcik Johari cuba menenangkan Wak Bon.


Rate this story

Share this novel

Norlaila Yahaya
2020-02-13 

kelakar..best cerita ni

ACHIK
2019-09-27 

lawak arr ! hahahh,btw jemput baca novel achik,jangan lupa comments,tq

Rosary
2019-09-14 

Kelakar dan best. Baca banyak kali pun tak boring

EVA F

6055 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

I LAVA U

gengsterina

ena seorang perempuan yang sempoi bak ang...gadis dari pantai timur...yang tak pernah nak mantang...

Cerita Lawak 1:-Pasword Wifi

Syaza Syamila

cerita lawak yang pertama tentang pasword wifi

Cerita Lawak

S . H

Sebanyak 10 cerita lawak .

Hadiah Harijadi Buat Angah

Matahari Layu

Hari ini adalah hari Sabtu yang amat bermakna buat angah. 29 Julai 2017 genab sudah lah umur angah...