Les Criaturas

Hilmi Loma

Horror & Thriller Completed 2612

3.4 (5 ratings)

Synopsis

"Ayuh, adikku. Kita bersetubuh dengan darah atas nama keturunan Bathory dan Mulia." Bakawali Mulia mengambil parang panjang di atas altar. Parang itu ditujukan ke leher Cheryl. Darah keluar membuak-buak membasahi tubuh Ernawati Mulia. Dia menyapu darah tersebut dengan cermat ke segenap tubuh. Sesekali dia mengeluarkan lidah untuk menelan titisan darah dari leher Cheryl. Mata Cheryl terkebil-kebil. Tubuhnya menggeletar. "Ayuh, adikku." Bakawali Mulia masuk ke dalam tab mandi dan mula menjamah tubuh kakak kandungnya sendiri. "Kita akan pertahankan kemuliaan keturunan kita. Kita akan..." Mata Ernawati Mulia terbuntang luas melihat ke atas.


Rate this story

Share this novel

ACHIK
2019-09-10 

jemput singgah ke wall achik

SARAWANIE
2018-11-15 

aku nak bace knp xleh WEIII

Fiffy Najihah
2018-11-06 

kenape tak boleh bace??

Hilmi Loma

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

RUMAH SEWA BERPUAKA

Miss M

Lepas Aina habis takbir, aku pun buka selubung selimut sebab ingatkan benda tu dah tak ada. Aku...

Rizal Dan Penunggu

Mina

Setelah sebulan menyewa di rumah itu, mereka dapat merasakan sesuatu yang tidak kena dengan rumah...

Kisah Seram Saya

Miss M

Entah macam mana saya ni rasa nak mencari dari mana datangnya bau itu. Tiba-tiba saya kedengaran...

Deria Keenam

Argas Syam

"amoi !!. amoi!" kuat jeritan ayah sampai ke sawah dengar .. Satu family kami cari mana amoi berada...