Biar Hati Berbicara

Yana Agasshi

Romance Series 17400

4.9 (413 ratings)

Synopsis

"Saya mengandungkan anak Qayyum . Saya nak dia bertanggungjawab" - Thia Alisa "Apa yang buat awak berubah macam ni , Lisa ?" - Qayyum Haris Derita mengubah Thia Alisa menjadi seorang wanita berhati beku , berwajah dingin , bersikap kasar . Demi menyelamatkan satu nyawa , dia kembali pada kekasih yang pernah ditinggalkan 9 tahun lalu . Namun saat kehangatan sang kekasih hampir mencairkan hatinya yang beku , dia sekali lagi pergi tanpa tinta . Qayyum Haris ditinggal pergi terkapai kapai tanpa arah mencari . Hati yang retak hancur berderai . Kepercayaan yang dibina , runtuh untuk kedua kalinya . Sekian tahun hidup dalam kecewaan , Thia Alisa akhirnya kembali lagi . Tapi kali ini wanita itu kembali untuk mencairkan kedinginan dihatinya pula . Apakah Qayyum Haris mampu memberi Thia Alisa peluang ketiga ? _______ Jom singgah IG @yana_agasshi ^^ Tak nak follow pun takpe . Cuci2 mata je dulu ><


Rate this story

Share this novel

Rose Firdaus Jelani
2020-09-23 

next chapter please

Aziah Mamat
2020-09-22 

Next chapter yana.. Rindu ngan alisa

Siti Mazura
2020-09-21 

bila nk update ni? lama tggu...

Yana Agasshi

961 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Oh My Miss Hot

Annisa Mariam

Sarah,seorang perempuan yg sangat cantik tetapi tidak pernah menerima seorang lelaki pun dalam...

DARI HATI TERDALAM

FIZAH

“Arghh...aku tak nak ingat semua tu lagi. Aku cuba mencintai kau tapi tak boleh. Aku tak nak lagi...

kembara hati

x_xzahira

kisah tentang seorang pelajar perempuan yang minat dengan mr.KHAI...iaitu cikgu di sekolah smk...

KE AKHIR GARISAN

FADZ

Zalfa melangkah pergi bersama beribu kenangan yang tak mungkin akan terpadam hingga akhirnya nanti....