Cerita Budak Sekolah

Mikael Sahaja

Humor Completed 6000

4.3 (95 ratings)

Synopsis

Bagi lelaki, perempuan ni masalah. Perempuan ni leceh. Kejap-kejap nak menangis. Lari dah la tak laju. Kalau main kejar-kejar, mesti asyik jadi je. Lepas tu nanti, mesti ada lelaki acah-acah macho offer diri nak jadi. Mana keadilan dekat situ? Mana? Aku gemuk kot. Setiap kali lari mesti mengah beb. Masa aku kena "jadi" tu, ada mana mana budak lelaki yang offer nak jadi? Haram. Gelakkan aku lagi bila aku cuba lari dan tergolek lagi ada.


Rate this story

Share this novel

RABI'ATUL MARDHIAH
2020-03-12 

Jemput baca novel saya bertajuk SUARA

Amielya Shariman
2020-03-07 

lamak betul cerita nie tak update...cerita sudah best.tapi tergantung

A.Ania
2020-01-05 

Sambung please lawak lah

Mikael Sahaja

6176 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

DOSA SI MIMPI

Haa Zeeq

"Haah! Memang aku buat pun! Aku memang buat benda terkutuk tu. Kau tak akan faham aku!" - ...

TEMAN

SARA AAISHA

“So sekarang kenalah tukar daripada BFF kepada PLF.” “PLF?” aku mengerut...

Cinderella dan selipar jepun

Shakunasy

Berkali-kali cerita ini diadaptasi dan diubah penceritaannya. Apa pula kelainan kali ini? Adakah...

BERANGAN

ELOSH

“DARI tadi ibu tengok kamu ni asyik termenung aje? Ada masalah besar ke?” tegur Puan Zaitun ....