ZALEHA

FIZAH NADMAH

Horror & Thriller Completed 10906

4.7 (22 ratings)

Synopsis

Entah apa mimpi gadis itu, berpayung malam-malam begitu. Namun dia tetap manis dan sopan dengan baju kebaya dan berkain batik sutera. Mat Kepoh, kawan sekolah aku dulu yang becok mulutnya juga turut terlopong melihat lenggok gadis itu berjalan. Tidak pasti di mana rumah gadis manis itu. Aku dan Mat Kepoh hanya pandang tidak berkelip.


Rate this story

Share this novel

syiera rahman
2020-07-10 

best harap ada sambungan

Az Zubair
2020-07-04 

mantap ..lanjut please.

Puan Tins
2020-03-07 

Cerita yg mnarik

FIZAH NADMAH

8625 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TELAT

FIZAH NADMAH

“Adik, jom balik. Angah rasa seram semacam je ni!”

asramaku

Auni Izzati

ini bukan kisah sebenar

Jeritan di kamar lama..

nursyafitri

aduhhh...mana nak pegi ni??sewa dah lah mahal...ishh...tahu aku tak ke KL ni..baik duduk rumah...

NENEK KEBAYAN

MISS M

"Aku rasa, ini nenek kebayan yang mak kita cerita tu. Jom kita balik cepat," Hashim berbisik kepada...