CINTA PERTAMA

MOX

Humor Completed 13677

4.7 (77 ratings)

Synopsis

“Kemalangan jalan raya, diapun terlibat dalam kemalangan tu tapi terselamat” “Emm, Sofia, mana kau tahu semua ni? Kau ada sembang dengan dia ke?” tanya Qisha was-was, dia memang sudah sedia maklum bahawa kawannya itu internet bergerak tapi kebenaran cerita itu tetap harus dipastikan terlebih dahulu. “Tak adalah, aku google je kat internet. Mak dia aktivis terkenal, dia banyak tolong pengidap-pengidap HIV kat seluruh tempat. Lagipun, dah dua minggu dia duduk kat sini. Takkanlah kau langsung tak tahu” tanya Sofia tak percaya. Qisya pula ambil turn tersengih.


Rate this story

Share this novel

Ayim Vs Lara
2020-06-30 

kenapa ada 15bab sahaja..adakah dekat situ je habis jalan cerita dia....!!!macam mana nak dapat buku ni.??

Graceia Lionel
2020-06-23 

Sedih, aku ngangis berkali kali apabila baca part last

Siti
2020-05-07 

sedih

MOX

8357 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Title 0201

tegan02

Add add

Oops! Pakwe Aku Kuat Blushing

Harickkdee

Mayra dan Syafiq merupakan kawan baik . Hubungan mereka sungguh akrab sejak kecil lagi hinggalah...

AYU ZALIKHA (C)

BABY BOY

Seorang jejaka kacukan Melayu-Belanda telah jatuh cinta kepada adik kawannya sendiri yang bernama...

Ratu siung vs Gigi besi

An'NuRaYuNiE

"Eh siung ko ni biadap betul kan"kata nafiz dgn penuh amarah. "Hey gigi besi yg jo tu biadap tk pe...