Bahagiakan Dia Untukku..

WaneyZack

Romance Completed 110442
4.9
(513 ratings)

Synopsis

-"tak kesian dekat nenek ke.. Kan Wan baru saja meninggal.. Sapa nak jaga nenek.. Lagipun sekolah menengah tu dekat saja dengan rumah nenek.. Boleh jalan kaki pergi sekolah." - Muizz. - 'boleh tahan kacak.. Muka tak macam melayu.. Mata dia warna amber.. Warna tembaga keemasan. Subhanallah.. Cantiknya mata dia.. Makhluk dari planet mana ni..' bisik aira sendiri. Sedang asyik aira merenung mata jejaka yang bernama Eusoff latif di depannya. ' aduh.. Lupa pulak.. Aku tak bertudung ni..seluar pulak takat lutut ja.. Nasib baju labuh sampai betis.. Malunya.' - "sayang ingat tak.. dulu abang ada bagitahu sayang.. abang pernah bertunang.. Inas tu bekas tunang abang.. Sebelum ni abang dengan dia hanya kawan baik.. Kawan rapat.. Masa tu jugak kita baru kenal dekat media sosial.." " yea sayang.. Tapi dia masa silam abang.. Sayang tu isteri abang.. My future.. Bakal ibu kepada anak-anak abang.. "- Nafis - "bini kau tu cantik.. Sesuai kalau jadi ibu kepada anak aku" kat adham angkuh. "gila lah kau ni.. Pergi matilah" nafis menarik aira untuk pergi. "jual dia kat aku.. Aku sanggup bayar berapa pun harga dia"- adham Perkahwinan bukanlah satu penamat satu percintaan.. Namun sebaliknya.. Ianya satu permulaan.. Aira mengeluh kecil. Sungguhnya kau naif aira.. -"no.. Memang macam tu kan.. Aira setia dengan abang.. Cinta Aira hanya untuk abang sepenuh hati Aira... Namun abang tak jujur dengan Aira. Dari mula abang jumpa dia.. Aira tahu semuanya.. Sengaja Aira nak abang jujur dengan aira.. Tapi abang masih memilih untuk berselindung.. Masih nak sembunyikan semua ni.. " - Aira.


Share this novel

Rate this story


Comments

Fo-Bear
2023-09-05 

hai author, kita baru nak baca novel awak ni

Che Da(Ayunifalin)
2022-07-29 

novel kedua pun dah 136 chapters... hahaha

KeladiBunting
2021-11-16  1 Replies

wow.. 136 chapter, marathon 1 hari je bc... best sgt citer dia... tahniah author...

WaneyZack

2426 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience