SUAMI DARI LANGIT

FIZAH NADMAH

Romance Completed 15196

4.7 (99 ratings)

Synopsis

Dia cakap aku comel. Berguling-guling aku senyum sendirian. Entah kenapa aku rasa sangat bahagia apabila dipanggil comel. Rasanya aku kena betulkan semula niat aku nak mengajar Akram ni. Sekarang ni aku dah macam teruja lebih nak jumpa dengan Nash daripada nak mengajar si Akram. Beristighfar panjang aku sendirian. Belum pernah lagi aku berperangai begini. Dalam hati aku cepat-cepat berdoa supaya perasaan ini hilang. “It’s not worth it kan?” perlahan aku menyakinkan hatiku.


Rate this story

Share this novel

"liz"
2019-11-01 

best....ringkas & lucu...

Farah Latiff
2019-09-16 

Jangan lupa baca novel pertama saya "Jam Antik"

BABY BOY
2019-03-28 

ok best..

FIZAH NADMAH

8400 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CUMA KAMU

DIDIEY

“Awak ni kenapa? Tak dengar ke apa yang saya cakap?” Lelaki mat saleh itu pantas berdiri...

DEMI CINTA KITA

Miss FBM

Cerita ini mengisahkan cinta seorang gadis kampung yang minat terhadap jejaka yang tampan serta...

Aku Sentiasa Berada Disebelah Kau

Minami

~ Saya sentiasa menjaga kamu walaupun kamu sakit sekali pun. Saya mahu hidup semati dengan kamu....

Sumpah Cintaku

Elena Hidina

Cinta membutakan Atilia Hana. Segalanya sanggup diserahkan demi mendapat kasih Hazim Ikmal. Namun...