SUAMI DARI LANGIT

FIZAH NADMAH

Romance Completed 9768

4.7 (74 ratings)

Synopsis

Dia cakap aku comel. Berguling-guling aku senyum sendirian. Entah kenapa aku rasa sangat bahagia apabila dipanggil comel. Rasanya aku kena betulkan semula niat aku nak mengajar Akram ni. Sekarang ni aku dah macam teruja lebih nak jumpa dengan Nash daripada nak mengajar si Akram. Beristighfar panjang aku sendirian. Belum pernah lagi aku berperangai begini. Dalam hati aku cepat-cepat berdoa supaya perasaan ini hilang. “It’s not worth it kan?” perlahan aku menyakinkan hatiku.


Rate this story

Share this novel

"liz"
2019-11-01 

best....ringkas & lucu...

Rosary
2019-09-16 

Jangan lupa baca novel pertama saya "Jam Antik"

BABY BOY
2019-03-28 

ok best..

FIZAH NADMAH

6186 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

BERTEMU KAMU DI RUANG SEPI

DHIA MARNI

Diari bewarna merah jambu itu dibuka dengan rasa debaran di hati. Helaian demi helaian diselaknya....

SEGENGGAM RINDU AKU BUATMU

Nia Armanda

Langkah diatur menghampiri seorang wanita sambil sebelah tangannya mengengam jambangan bunga...

BERIKAN AKU HATIMU

MOX

“Abang, abang betul-betul yakin? Abang tau kan, pipit tak akan mampu terbang bersama...

Hadiah Daripada Tuhan

iman lee

"Saya sayang awak sorang je tahu." - Rizman "Aku sayang dan cinta dia.Maaf."-Lisa "Terima kasih...