PAKSA CINTA!

N.A.J

Romance Completed 17159

4.4 (62 ratings)

Synopsis

"Eh perempuan! Kau ni memang tak faham bahasa kan?! Kan aku dah cakap jangan dekat dengan anak aku! Eii kau ni memang tak guna!" Jerkah Datin Faizah setelah menerjah masuk ke dalam kedai buku milik Dania. Dania yang sedang membaca novel di tempat yang rehat yang disediakan terus terkejut dan bangun dari tempat duduknya. "Da-datin buat apa dekat sini?" Tergagap-gagap Dania menjawab. "Kau dengar sini perempuan! Sekali lagi aku nampak kau dekat-dekat dengan anak aku aku tak teragak-agak nak hantar orang untuk rosakkan kau! Anak har-"


Rate this story

Share this novel

Har
2020-01-14 

best

"liz"
2019-11-01 

Best....

LIZLI V.
2019-08-24 

Jemput Baca Novel saye ye. Terima Hati Ini. ??

N.A.J

6253 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

MALAM INI KITA PUNYA

KEROKZA

"Mak Jah,ni rumah saya dan dia isteri saya.Biar dia dengar cakap saya"kata Mateen dengan wajah...

Amelia

Mikael Sahaja

Bam!!! Cikgu Kamal amuk. Mata merah dan baru tadi dia hentam rotan atas meja. Atau nak lebih...

PARUT LUKA SEMALAM

Judi Haleema

“Kenapa ni Aimy. Tak baik kau cakap macam tu. Ingat Allah sayang. Ceritakan dekat aku apa terjadi...

PILIHAN ABADI

Didiey Nash

“Mak dengan abah dah berbincang dan kami bersetuju untuk nikahkan kau hujung bulan 3, tahun...