THE LUCKY ONE

AIN YUNNI

Romance Completed 10673

4.8 (97 ratings)

Synopsis

“susah lah nak cakap dengan awak ni. Suka hati awak lah. Oh ya. Yang awak memandai mengaku yang awak suami saya tu dah kenapa? Saya ke awak yang tak sihat sebenarnya?”, jawabku lagi dan kali ini aku pulak yang menyoalnya.


Rate this story

Share this novel

Nadhira Asyiqin
2020-07-11 

nice love story.

Hampas Nyiur
2020-01-10 

good

SyiRa SaZini
2019-04-30 

besttt

AIN YUNNI

8613 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Isteriku Hipster Gila

Anis Mayadi

Adam Azroqi pening kepala tatkala melihat calon menantu ibunya yg bakal mengahwininya bulan...

ANTARA DENDAM DAN KASIH

FIZAH NADMAH

Kerana kekurangan dirinya membuat dia tega mengguris rasa insan yang mencintainya dan terus...

RELAKAN AKU

AAN ANAQI

“Syifaa’ tak boleh lupakan Hafiz. Syifaa’ mesti teringat fasal Hafiz. Hafiz terlalu indah...

Bimbing Aku Ke Jannah

Rikatotokato

Ayu Intan. Itulah namanya. Macam ayu sahaja tapi, perangainya tidaklah seindah namanya. Walaupun...