Mungkin Tak Sempurna

Farisya

Romance Series 32273

5 (80 ratings)

Synopsis

Tajuk lama: Pertemuan Yang Terindah. "Sorry, sorry, cik. Saya tak sengaja. Saya minta maaf... cik okay ke?" -HAYY MIKAEL Armell gosok pinggang yang sudah terasa senak. Okay dia tanya aku? Aku dah jatuh terduduk macam ni boleh pula dia tanya soalan bodoh macam gitu? Kalau dah bunyi 'Auch! Auch!' ' tu sakit lah! Apa punya orang lah. Bentak Armell dalam hati. Geram tak terkata. Perlahan-lahan dia cuba bangkit. Tatkala matanya bertembung dengan mata hamba Allah yang baru sahaja merempuhnya tadi, sepantas kilat anak mata dilarikan ke arah lain. Jantungnya serta-merta berdetak laju. Tiga tahun lamanya berpisah, tidak sangka hari ini mereka dipertemukan semula. Hayy Mikael, lelaki yang dia cinta separuh mati dahulu. Memang dia pernah menghilangkan diri. Membawa hati yang lara. Menetap di London hampir setahun lamanya sebelum kembali semula ke tanah air. Bukan mudah untuk lupakan lelaki itu. Dan hari ini Hayy Mikael muncul semula dalam hidupnya setelah dia berjuang habis-habisan untuk lupakan lelaki itu. Kenapa, Hayy? Kenapa awak buat saya macam ni? Hatinya merintih kecil. "Mana kau menghilang selama ni?" -HAYY MIKAEL "Saya hilang kemana sekalipun, pernah awak kisah ke? Pernah awak peduli ke, Hayy?" -ARMELL "I do care about you! Always. Kerana separuh jiwa aku, ada dalam diri kau. Kalau kau tak ada, hidup seorang Hayy Mikael tak akan pernah sempurna." -HAYY MIKAEL. Namun, mampukah Armell pulangkan semula separuh jiwa itu jika sudah ada seseorang yang sedang setia menunggunya? "Janji dengan saya, yang awak takkan simpan apa-apa rahsia daripada saya. Ada masalah, cerita pada saya. I will always be there for you." -HUZZAIR MUAMMAR Terperangkap diantara dua orang lelaki yang dia sendiri mempunyai rasa cinta dan sayang terhadap kedua-duanya buatkan Armell dalam dilema.


Rate this story

Share this novel

M.A.Z
2020-10-20 

hi jom follow and baca novel saya :)

Fatin Nurnadia
2020-10-08 

Donated 200 nCoins

Exora
2020-10-04 

x de update dah ke dear...huhuu :-(

Farisya

1098 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Rindu Awak Separuh Nyawa

GILER NOVEL

" Kasih Maisara!!!" kemarahan papanya tidak diendahkan.Sikap angkuh dan sombong begitu menebal...

PERUTUSAN KHAS

PANGGIL AKU AJIB

Hidup Qhiana sudah terlalu banyak bergelumang dengan duka dan airmata. SIlih ganti insan datang...

PUJAAN DUA HATI

itslunaemiva

[T A R SERIES] [SUAMI AKU SERIES] [First story from itslunaemiva] Bermula sebuah kisah,diantara...

mission impossible : love

aullea_novel

"Kau memang salah sebab tak tangkap aku 10 tahun yang lepas!" - Lyana "Sayang nak makan " -...