Yes, Memang Aku Stalker

Ardeena Safiyya

Family Series 2151

5 (6 ratings)

Synopsis

Cinta itu buta. Tak pernah mengira umur. Apatah lagi taraf seseorang. Tak kira lah martabat dia tinggi ke rendah ke, kalau dah jodoh tak ke mana. Yes, memang aku stalk hidup diorang. Sebab aku cemburu. Cemburu sangat. Hatiku kecewa. Terluka penuh darah. Imran dan Jannah. Till jannah katanya. Penat ku kejari cinta itu, namun pengakhirannya hancur berkecai. Setiap kali aku melihat gambar diorang berdua, aku akan menangis terutamanya gambar nikah. Bayangkan korang di tempatku. Siapalah yang boleh bertahan. Hanya orang kuat lagi kukuh imannya sahaja boleh bertahan. Jannah. Kau tak pernah salah. Yang salah adalah diriku. Aku mengejar benda yang mustahil akan berlaku...


Rate this story

Share this novel

Flovia.L
2020-05-28 

Best crita ni.Banyak rahsia keluarga ni macam keluarga saya juga.Tak sabar nak tahu apa jadi seterusnya.Next chapter...

Dhia Umairah
2020-05-27  1 Replies

next chapter pls...truskan usaha...crita nih saspen gak..

Sya Tasha
2020-05-23  1 Replies

best sngt cerita ni

Ardeena Safiyya

15 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Masih Ada Bahagiakah Untukku

Rafizah

Nurul Husna Binti Abdullah anak tak sah taraf..Ibunya mengandungkannya akibat di...

Berlawan Dengan Bayangan

AmyRuhil

Hidup Mylia sentiasa dibayangi Aisyah. Tindak-tanduknya sering diperbandingkan dengan Aisyah....

KEPUNYAAN SANG PUTERI

HYERA

AKU gigit epal merah di tanganku kuat. Mataku jatuh kepada sesusuk lelaki yang sedang berdiri kaku...

Syurga yang kedua

Riana

mengkisahkan pasangan suami isteri iaitu, Adam dan Amylia meraka sudah berkhawin hampir 3 tahun...