Love At First Hate

Orked Ungu

Romance Series 317692

4.9 (3340 ratings)

Synopsis

Kerana ingin membalas dendam pada Daneen, Haqq sanggup memerangkap gadis itu berkahwin dengannya. "Aku dah bagi amaran. Jangan pernah cabar aku." - Haqq Qidran - Haqq sangka semudah itu dia boleh membalas dendam pada Daneen. Namun Haqq silap. Daneen bukan gadis lemah yang boleh dia permainkan. "Tak apa. Nak main tarik tali sangat kan. Kita tengok siapa yang akan lepaskan tali tu dulu nanti." - Daneen Qaysa - Dendam yang merajai hati Haqq perlahan-lahan pudar. Dia sendiri tak mampu mengawal hatinya untuk tak jatuh cinta dengan Daneen. Apakah yang membuatkan Haqq berdendam dengan Daneen? Terlunaskah nanti dendam Haqq pada Daneen? Dan mampukah cinta membunuh perasaan benci yang merajai hati?


Rate this story

Share this novel

yati1969
2021-08-03 

Pandai2 jer datin.. haq kena deny it.. thanks for the update sis..best

purple orchid
2021-08-03 

menyampah dgn datin ni...

Dilla Shakir
2021-08-03  1 Replies

cmna nk bca next chapter?

Orked Ungu

4091 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

UMAR AL-HAKIM

Ftinnrizzti_

BERI CINTA PELUANG

AJIB

Gaduh Sayang

Daris Hanin

NADI SUFI ELENOR

FIZAH NADMAH