Love At First Hate

Orked Ungu

Romance Series 589952
4.9
(5077 ratings)

Synopsis

Kerana ingin membalas dendam pada Daneen, Haqq sanggup memerangkap gadis itu berkahwin dengannya. "Aku dah bagi amaran. Jangan pernah cabar aku." - Haqq Qidran - Haqq sangka semudah itu dia boleh membalas dendam pada Daneen. Namun Haqq silap. Daneen bukan gadis lemah yang boleh dia permainkan. "Tak apa. Nak main tarik tali sangat kan. Kita tengok siapa yang akan lepaskan tali tu dulu nanti." - Daneen Qaysa - Dendam yang merajai hati Haqq perlahan-lahan pudar. Dia sendiri tak mampu mengawal hatinya untuk tak jatuh cinta dengan Daneen. Apakah yang membuatkan Haqq berdendam dengan Daneen? Terlunaskah nanti dendam Haqq pada Daneen? Dan mampukah cinta membunuh perasaan benci yang merajai hati?


Share this novel

Rate this story


Comments

Jasnin
2022-05-14 

meh baca novel saya menanti aku

zia
2022-05-13 

dh whatsapp tp takde respond

sarah baekhyun
2022-05-12  1 Replies

sy x jumpe laa nombor whatsapp ni

Orked Ungu

5017 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience