Hanya Kamu

Nur_Ariana

Romance Series 23243

4.9 (176 ratings)

Synopsis

Kejadian yang berlaku terlalu pantas untuk sofea dan juga danish , Mereka terpaksa berkahwin selepas mereka di tangkap khalwat dan juga demi menjaga nama baik keluarga danish kerana mereka memiliki syarikat yang ternama... "Kau sengaja perangkap aku sebab kau nak hidup senangkan? Eh tak payah menangis depan aku la kau tu perempuan murah yang jual diri kau semata mata nak hidup senang , kau jangan ingat aku akan terima kau sebagai isteri aku dasar perempuan murah" marah danish... "Saya tak tahu apa-apa , saya pun mangsa keadaan jadi awak tak boleh nak tuduh saya macam tu dan saya bukan perempuan terdesak yang nak kan harta awak" Kata sofea... "You curang belakang i , kenapa you kena kahwin dengan minah kampung ni? i kurang apa danish sampai you sanggup duakan i?" tanya irdina... "Aku tahu kau tak bahagia dengan dia lebih baik kau minta cerai daripada kau terseksa macam ni , sofea aku tak boleh tengok kau macam ni" pujuk hisyam... Perkahwinan yang berlaku secara tiba tiba membuatkan kehidupan danish bertukar 360 darjah dimana dia terpaksa menerima sofea perempuan yang dia tidak kenal sama sekali sebagai isterinya.... Adakah perasaan cinta akan wujud di antara mereka? itu bersoalnya? mari kita baca dengan lebih detail...


Rate this story

Share this novel

Mia Zara
2021-12-01 

bila agaknya rahsia sebenar nk terbongkar ni

Noolee
2021-12-01 

Tq update

Nur juliana
2021-12-01 

cepat la tembelang datin ngn irdina tu pecah

Nur_Ariana

183 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SAYANG AWAK

CHOCOLATE

Kau Yang Kucari

nurfzlinaa

Cinta Jangan Kau Pergi

Miss Skulles

TANPA SEDAR CINTA HADIR

Thiofie