Siapa Perempuan Itu

Nanana

Horror & Thriller Completed 2751

4.3 (116 ratings)

Synopsis

Misi, Lisa katil sebelah ni dah keluar wad ke? Tanya ku Lisa? Nama penuh dia Lailalisa ke? Ke Lisa lain? Kenapa yer? Banyak betul pertanyaan jururawat tu. Malam tadi saya kirim suami dia beli burger. Nak bayar dia balik duit burger tu, jawab ku perlahan. Lisa tu dah tak ada. Dia meninggal hari yang sama sebab hilang banyak darah. Pihak hospital dah cuba sedaya upaya untuk selamatkan dia. Tapi Allah lebih sayangkan dia. Melopong aku dengar jururawat tu bercerita. Razif pun tengok pada mukanya seakan terkejut.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-10 

NINA

Nurfatimah Ombong
2017-06-08 

boleh lah..tpi trgntung lah.... #knbestkloxtrgntung

Guest User
2017-01-29 

bleh tahan scary gak

Nanana

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

TERPERANGKAP

ReLIFE

Kisah 5 orang lelaki yang terperangkap disebuah kediaman tidak berpenghuni.

Villa Pusaka

Youra Aeri

Tentang sebuah villa yang diwariskan kepada dua orang gadis yang bernama Salmi dan Ika. Mereka...

KALA REMBULAN MENYAPA

AJIB

Malam ini berbeza dari malam sebelumnya. Kelihatan kilat terukir di dada langit yang gelap gelita....

HE... HE... HE... AKU DATANG!

AJIB

Kenapa dia datang? Bukankah dia sudah mati?