Siapa Perempuan Itu

Nanana

Horror & Thriller Completed 1597

4.2 (114 ratings)

Synopsis

Misi, Lisa katil sebelah ni dah keluar wad ke? Tanya ku Lisa? Nama penuh dia Lailalisa ke? Ke Lisa lain? Kenapa yer? Banyak betul pertanyaan jururawat tu. Malam tadi saya kirim suami dia beli burger. Nak bayar dia balik duit burger tu, jawab ku perlahan. Lisa tu dah tak ada. Dia meninggal hari yang sama sebab hilang banyak darah. Pihak hospital dah cuba sedaya upaya untuk selamatkan dia. Tapi Allah lebih sayangkan dia. Melopong aku dengar jururawat tu bercerita. Razif pun tengok pada mukanya seakan terkejut.


Rate this story

Share this novel

NINA
2018-07-10 

NINA

Nurfatimah Ombong
2017-06-08 

boleh lah..tpi trgntung lah.... #knbestkloxtrgntung

Guest User
2017-01-29 

bleh tahan scary gak

Nanana

6176 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

asramaku

Auni Izzati

ini bukan kisah sebenar

POLONG

JEPP

Esok malamnya perkara yang serupa juga terjadi pada Yana. Boleh dikatakan setiap malam gangguan...

KAWASAN YANG BERHANTU

HYERA

Musim bunga tiba sekali lagi. Musim ini mewarnai kota ini setelah musim sejuk yang telah...

Misteri Pohon Melati

Sabsab Lipa

Ia ada di sisi kamu