SI PSIKO

SARA AISHAA

Mystery & Detective Completed 1780

4.8 (13 ratings)

Synopsis

"Yang nampak lembut belum tentu baik hatinya, belum tentu ikhlas perbuatannya. Semua yang dia buat, apa sahaja kata-kata yang keluar dari mulut dia adalah satu bayangan untuk mengaburi mata hati, memekakkan telinga dari mendengar dan melihat kebenaran." ~Pakaian kau langsung tak melambangkan hati kau! Bertutup litup macam mumia tapi hati kau cukup-cukup jahat! lebih jahat dari kembar kau! -Ainul Batrisyah ~Hidup dekat dunia ni kena pandai atur stratergi. Kalau bangang sangat, macam nilah jadinya. Kau ingat aku tak tahu wasiat nenek mak? -A.H 2 ~Sanggup kau pertaruhkan aku, kakak kau?! Kejamnya kau! -A.H 1 hI ~Jangan kata kakak sendiri aku sanggup korbankan, umi dan abi pun aku sanggup bagi nyawa mereka asalkan aku punya segalanya! Ha.. ha.. ha.. -A.H 2 ~Kau takkan selamat.. -Asywad Afendi ~Kalau bukan kerana sayang, aku takkan tolong dia dapatkan semua ni.. -Ikhwan Hanaki


Rate this story

Share this novel

Sandra Tiong
2018-06-20 

sambung lah... x sabar nak tahu apa terjadi lepas tu.. cepat sikit sambung k... hihihi

SARA AISHAA

8625 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Dark [Malay Ver.]

PhantomWind

Setiap orang pasti ada sebuah misteri yang disimpan dan tidak diberitahu kepada sesiapa...

Lana

Aqasyah

Danish yang telah kehilangan Lana, isterinya dalam satu ujikaji yang dia lakukan. Dapatkah dia...

pengalaman seram aku

nabiha_

siapa sangka sekolah boleh jadi tempat yang berpenghuni jin mahupun syatan.Senang kata sekolah...

SAMPAI MASA

AJIB

"Hadi nak bohong mak ya?" Qalisya menjengilkan mata ke arah anaknya. Hadi menggeleng. Dia juga...