SI PSIKO

SARA AISHAA

Mystery & Detective Completed 3092

4.8 (13 ratings)

Synopsis

"Yang nampak lembut belum tentu baik hatinya, belum tentu ikhlas perbuatannya. Semua yang dia buat, apa sahaja kata-kata yang keluar dari mulut dia adalah satu bayangan untuk mengaburi mata hati, memekakkan telinga dari mendengar dan melihat kebenaran." ~Pakaian kau langsung tak melambangkan hati kau! Bertutup litup macam mumia tapi hati kau cukup-cukup jahat! lebih jahat dari kembar kau! -Ainul Batrisyah ~Hidup dekat dunia ni kena pandai atur stratergi. Kalau bangang sangat, macam nilah jadinya. Kau ingat aku tak tahu wasiat nenek mak? -A.H 2 ~Sanggup kau pertaruhkan aku, kakak kau?! Kejamnya kau! -A.H 1 hI ~Jangan kata kakak sendiri aku sanggup korbankan, umi dan abi pun aku sanggup bagi nyawa mereka asalkan aku punya segalanya! Ha.. ha.. ha.. -A.H 2 ~Kau takkan selamat.. -Asywad Afendi ~Kalau bukan kerana sayang, aku takkan tolong dia dapatkan semua ni.. -Ikhwan Hanaki


Rate this story

Share this novel

Miss Honey
2020-09-23 

Assalamualaikum & hai, jemput baca novel Honey. Tajuknya Cinta Yang Haram. Jom singgah dan baca dulu, selamat membaca! ^_^. Thank you :)

Sandra Tiong
2018-06-20 

sambung lah... x sabar nak tahu apa terjadi lepas tu.. cepat sikit sambung k... hihihi

SARA AISHAA

9397 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

GANJIL

AJIB

Aku sememangnya jarang bersendirian di rumah.Tetapi malam ini aku terpaksa.Bapa dan ibu terpaksa...

TERTUDUH DI KEDAI BUKU

NOUR-EL SHA

SEKUEL KEPADA CERITA TRAGEDI KEDAI BUKU Mars secepat kilat, berlari menuju inspektor dan...

Kajian Tentang Ilmuwan Dunia

Saintis Web

Pelbagai kisah dari Ilmuwan terkenal dunia.Albert Einstein tokoh saintis terkenal,Steve Jobs pereka...

SUMPAHAN RUMAH

NOUR-EL SHA

Nick hanya boleh marah-marah dengan kereta nya yang mogok tanpa terkira. Akibat dari hal itu,...