SI PSIKO

SARA AISHAA

Mystery & Detective Completed 6155

4.7 (15 ratings)

Synopsis

"Yang nampak lembut belum tentu baik hatinya, belum tentu ikhlas perbuatannya. Semua yang dia buat, apa sahaja kata-kata yang keluar dari mulut dia adalah satu bayangan untuk mengaburi mata hati, memekakkan telinga dari mendengar dan melihat kebenaran." ~Pakaian kau langsung tak melambangkan hati kau! Bertutup litup macam mumia tapi hati kau cukup-cukup jahat! lebih jahat dari kembar kau! -Ainul Batrisyah ~Hidup dekat dunia ni kena pandai atur stratergi. Kalau bangang sangat, macam nilah jadinya. Kau ingat aku tak tahu wasiat nenek mak? -A.H 2 ~Sanggup kau pertaruhkan aku, kakak kau?! Kejamnya kau! -A.H 1 hI ~Jangan kata kakak sendiri aku sanggup korbankan, umi dan abi pun aku sanggup bagi nyawa mereka asalkan aku punya segalanya! Ha.. ha.. ha.. -A.H 2 ~Kau takkan selamat.. -Asywad Afendi ~Kalau bukan kerana sayang, aku takkan tolong dia dapatkan semua ni.. -Ikhwan Hanaki


Rate this story

Share this novel

Aininaing Tw
2021-04-07 

assalamualaikum hai semua, jemput baca novel ciptaan pertama saya " my wrong ? ". terima kasih

gee mohdden
2021-03-28 

sumpah lah aku x faham cerita berterabur mcm ni, ending pun x de

Nur Jasnin
2021-03-02 

jemputlah baca novel saya Teringin Nak Jadi Macam (Dia)

SARA AISHAA

11465 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

the psycho girl

secret

CINTA JANGAN KAU PERGI

NADYA ALYSSA

Tikam Belakang

warrior20

AKU TAKUT

NOUR-EL SHA