PERTAMA KALI

IZAZA HAG

Family Completed 17804

4.3 (32 ratings)

Synopsis

Malam itu Iman tidak dapat melelapkan matanya. Fikirannya serabut. Kadangkala dia menangis sekuat hatinya. “Kenapa kau buat aku macam ni!! Kenapa!!!!!!” Jerit Iman memecah ruangan sunyi biliknya. “Aku tak minta di lahirkan. Tetapi kenapa kau lahirkan aku kalau kau sendiri benci aku!!!!”


Rate this story

Share this novel

Nan Hu
2020-06-25 

citanya best sgt wlaupn singkt, ?????

Nusya Awang
2020-06-21 

Best cerita ni. Jemputlah baca cerita sy pula tajuk 'Love As You Please.' Cerita tentang vampire. Tq. ^_^

Kayla Irdina
2020-06-07 

assalamualaikum. korang jangan lupa baca cerita saya okeyh! lepastu jangan lupa bagi bintang <3

IZAZA HAG

8399 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

AKU DAH JATUH CINTALAH

AIN YUNNI

"Diorang sangka kau akan selamat bila kau jauh dari diorang. Bila sudah dipasang secara...

Yes, Memang Aku Stalker

Ardeena Safiyya

Cinta itu buta. Tak pernah mengira umur. Apatah lagi taraf seseorang. Tak kira lah martabat dia...

KRS vs PBSM

Haniez Afieqa

Mengisahkan tentang dua pasangan kembar iaitu Tengku Haniez Afieqa , Tengku Hanies Amiera dan...

BADAI BERLALU

AJIB

Kesetiaan suami dan isteri akan diuji di saat bahtera rumahtangga yang dilayar dilanda badai. Saat...