Surat Akhir

Orked Ungu

Romance Series 48477
5
(385 ratings)

Synopsis

(Free reading) Selepas Hayyan sedar daripada koma, Rhea terpaksa menelan kenyataan yang suaminya itu sudah tidak mengenalinya lagi. Hayyan hilang ingatan. Rhea tiada lagi dalam ingatan lelaki itu. Rhea tak mengalah. Dia berusaha untuk memulihkan kembali ingatan Hayyan kembali. "Macam mana kalau sampai bila-bila pun saya tak ingat awak?" "Rhea akan usaha sampai abang ingat semula." Namun kemunculan bekas kekasih Hayyan, Trisha membuatkan hubungan Hayyan dan Rhea semakin jauh. "Daripada awal lagi kau dah kalah Rhea. Dalam ingatan Hayyan sekarang ni hanya ada aku. Bukan lagi kau!" Saat Hayyan mengutarakan niatnya untuk berkahwin dengan Trisha, Rhea pasrah. Segala pengorbanannya selama ini sia-sia. Rumah tangga yang dia cuba pertahankan selama ini semakin goyah. "Rhea izinkan abang kahwin dengan Trisha. Tapi Rhea ada satu syarat." Bagaimanakah penghujung kisah cinta mereka nanti? Masihkah ada bahagia untuk Rhea lagi?


Share this novel

Rate this story


Comments

kimjuncotton
2024-04-05 

author, jngn lupa update. Saya smpai skrang trtnye2 mcm mne hidup dia lps ni

MunaLuna91
2024-03-25 

Aduh, aku pla yg sakitt hati. Sian betul hidup seketul Rhea nie. Suami sendiri x ingatt apa2 pun pasal dia. Mak mentua pla entah apa2 saja. Semoga ada sinar utk Rhea

Syar_Faa
2024-03-19 

mntk cerai jela rhea..penat la mkn hati berulam jntg hr2..hairi ade menunggu tu...dgn mak mertua pon toxic...anggap jela xde jodoh dgn hayyan tu

Orked Ungu

3461 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience