DI SETIAP HARIKU

DwiAqua

Family Completed 14028

4.4 (24 ratings)

Synopsis

“Betul ke Mia suruh Devi puasa?” Lembut suara ibu bertanya padaku. “Mia tak suruh Devi puasa. Mia cuma kata ayah dengan ibu nak bagi seratus ringgit kalau Mia puasa penuh. Lepas tu Devi pun nak puasa jugak sebab dia nak auntie bagi dia duit,” jawabku seperti apa yang diperkatakan Devi. Ibu merendahkan badannya agar setara dengan ketinggianku. “Mia, Devi agama lain... perayaan dia tak sama macam kita. Kita Raya Aidilfitri, dia Deepavali. Lain kali jangan buat macam ni lagi tau,” nasihat ibu.


Rate this story

Share this novel

Leysaa
2021-04-03 

Hai..please support karya pertama saya di aplikasi ini. Mr Husky Voice dan Cik Duri. Thank you. =)

SISTQAH
2021-04-02 

Korang pernah tak alami situasi jaga jodoh orang? Bacalah 'JAGAKAN JODOHKU' mana tahu sama dengan kisah korang

Cloudy
2021-03-29 

Hai, tumpang promote novel yang bertajuk Lupa atau Setia. Tq

DwiAqua

11624 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

CATATAN SANG RATU

AJIB

DI BAWAH SINAR REMBULAN

ADEQ NASHA

Demi anak

Farah Fyza

ADIK, OH ADIK

AKAK NINJA