HELLO, ITU KAMU?

HAZIF HMD

Fantasy Completed 9025

4.6 (63 ratings)

Synopsis

Pengawas bertudung labuh mengeluh berat. Haila.. sang Puteri yang satu ni. “Kau tak boleh macam ni, dengan perangai kau yang berlagak senior ni buat junior takut.” Adibah mendekat. “Puteri.”t Tangannya mendarat atas bahu Puteri. “Kau bukan puteri, kau manusia biasa, kau kena sedar..” Anak mata menikam wajah Puteri. “KAU BUKAN SESIAPA.” “Apa kau kata?” “KAU BUKAN RAJA.” “Apa kau kata?” “KAU HANYA PEREMPUAN BERLAGAK BAGUS!” Wajah molek Adibah bertukar sinis. “YOU ACT LIKE A WHORE.”


Rate this story

Share this novel

FelixCatus
2021-02-03 

bila nak update

citrus
2020-07-13 

PLAGIAT!!!! Terok gile plagiat cerita org lain pastu buat mcm cerita sendiri . apa dah takde otak ke nk fikir cerita sendiri???

Enter The Display Name
2020-07-12 

Writer ni mmg tak boleh sambung pun cerita ni. Sebab ni bukan cerita dia. Dia plagiat je cerita orang lain

HAZIF HMD

10971 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

SUSU PUNYA PASAL

AFFANERMA

waris Seorang Puteri.

ayunifalin (che da)

ANGSA LIAR

AZEA LUNA

RAJA BULUH

HYERA