Abang Pengawas Garang

Azri_Hisyam

Romance Series 8107

5 (143 ratings)

Synopsis

Nadia Emelda ditawarkan ke sekolah yang lebih hebat dan berprestij di Malaysia kerana kecermerlangannya dalam akademik dan ko-kurikulum. Namun sekolah itu hanya ditempatkan oleh golongan kaya yang mempunyai pangkat tertentu seperti Tengku. Nadia bertemu dengan Tengku Adam Firash yang merupakan ketua pengawas di sekolah itu. Pelbagai masalah timbul kerana status dan pangkat Nadia yang rendah berbanding orang lain.Dia selalu diejek dan dipersendakan. " Hai nama saya Nadia Emelda Binti Hisham" "Kau bukan golongan bangsawan?" tanya Aina "Tak. Mak saya berniaga dan ayah saya nelayan" " Patutlah bau ikan HAHAHA" ketawa Aina "Eh perempuan! Kau jangan dekat dengan aku boleh tak! Aku benci la kau!" kata Adam "Maafkan saya..saya tak buat pon begitu...sumpah saya tak tahu apa-apa pasal ni...saya cuma nak cari barang saya je...tsk..tsk" "Ahhh alasan" amuk Adam "Aku terima nikahnya Nadia Emelda binti Hisham " tutur Adam lemah "Aku bencikan kau lah! Jangan dekati aku! Dasar keluarga pelacur!" tengking Adam "Aku ceraikan kau dengan talak satu!" Dapatkah mereka berbahagia? Nantikan!


Rate this story

Share this novel

si kening lebat
2020-08-06 

alaa adam luahkan je laa kat nadia tu...next chap plishh

CallMeLeeya
2020-08-06 

huhu :( jgn begitu lhh Nadia .. Adam suka kt Nadia tuu :( ishh next chap plizz ^~^

tulip_02
2020-08-06 

Huhu Adam jeles....sian dia

Azri_Hisyam

94 followers


NovelPlus Premium

The best ads free experience

You may also like

Gurl.

ameeno

Helena Qhadijah. Remaja yang inginkan kebebasan bukan kongkongan.

I LOVE YOU MISS!

NOUR-EL SHA

“Ini bukan pasal duitlah. Awak ingat saya ni mata duitan ke? Tolong jangan ganggu saya lagi. Awak...

Awak...awak suka saya tak????

syaf

sya bersekolah di sk kampung jawa 2...dia seorang yang cantik,lemah lembut....dan suara nya juga...

Benci Kanda, Sayang Dinda

Nana Riana

#Fantasi #Cinta #Sweet #ModenKlasik Sebuah kisah cinta moden-klasik dua dunia di antara seorang...